  • Data: 2002-01-15 12:02:23
    Temat: Re: przelewy na rzecz osb trzecich
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Tue, 15 Jan 2002 11:27:43 +0100 "AMRA"
    <a...@a...com> napisał:

    >Telefon TPSA mam na ojca
    >Mieszkanie - to samo
    >Komorke mialem na mame
    >Prad - ojciec
    >
    >Placilem juz przez inet via: BZWBK, mBank, Fortis Bank - i NIGDY nie bylo
    >problemow - najmniejszych!!!
    >
    >Masz tam konto i placisz - na poczcie tez ci przeciez nie sprawdzaja, czy
    >placi wlasciciel czy ktos obcy - wazne, zeby na dany rachunek klienta
    >trafialy pieniadze.

    A jak jest z przelawami na ZUS w Inteligo? Czy ja, majac tam konto
    prywatne, moge placic za rodzicow? Czy do tego potrzeba konto firmowe?
    Wolalbym nie zakladac, bo i tak potrzebne byloby tylko do placenia
    ZUSu

    --
    Grzegorz Skaruz # http://www.skaruz.com # g...@s...com
    "My favourite mythical creature? The honest politician."