  • 1. Data: 2003-01-02 14:31:22
    Temat: przelew z raiffeisen do mbanku
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    jesli przed 12 zostal zrobiony przelew do mBanku to o ktorej pieniazki powinny byc
    juz na koncie?

    Oli

  • 2. Data: 2003-01-02 14:34:32
    Temat: Re: przelew z raiffeisen do mbanku
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jesli przed 12 zostal zrobiony przelew do mBanku to o ktorej pieniazki
    powinny byc juz na koncie?

    Po 16-ej powinny być..
    RJCz

  • 3. Data: 2003-01-02 14:39:54
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > powinny byc juz na koncie?
    >
    > Po 16-ej powinny być..
    > RJCz

    Powiedzial bym nawet ze po 17 bo to pojdzie 3 sesja Elixiru

  • 4. Data: 2003-01-02 14:40:13
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Po 16-ej powinny być..
    > RJCz

    ok! dziekuje!
    Oliwia

  • 5. Data: 2003-01-02 14:42:15
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Powiedzial bym nawet ze po 17 bo to pojdzie 3 sesja Elixiru

    a gdzie moge odszukac godziny wszystkich sesji? probowalam na stronach
    mBanku ale z miernym skutkiem.

    Oliwia

  • 6. Data: 2003-01-02 14:45:49
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:av1j1n$1sf$1@news.onet.pl,
    Marcin <m...@w...pl> napisał(a):

    > Powiedzial bym nawet ze po 17 bo to pojdzie 3 sesja Elixiru

    Jesli zdazyla przed 12 to pojdzie druga sesja :-)

    Przemek

  • 7. Data: 2003-01-02 14:49:39
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Jesli zdazyla przed 12 to pojdzie druga sesja :-)

    rozumiem ze druga jest o 16
    trzecia o 17
    a pierwsza? ;-)

  • 8. Data: 2003-01-02 14:50:56
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:av1jd0$j79$1@news.telbank.pl...
    > W wiadomości news:av1j1n$1sf$1@news.onet.pl,

    > Jesli zdazyla przed 12 to pojdzie druga sesja :-)
    >
    > Przemek

    Jesli tak to sory, zasugerowalem sie sesjami wychodzacymi z mbanku, ale z
    mojego doswiadczenia wynika ze przelewy ktore przychodza 2 sesja sa gdzies
    na koncie okolo 17.

    marcin P.

  • 9. Data: 2003-01-02 14:52:14
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a gdzie moge odszukac godziny wszystkich sesji? probowalam na stronach
    > mBanku ale z miernym skutkiem.
    >
    > Oliwia

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#2319

    Z tym ze ksiegowane moga byc troche pozniej tak przynajmniej jest u mnie :-)

    Marcin P.

  • 10. Data: 2003-01-02 15:25:34
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:av1jih$3j5$1@news.onet.pl,
    Oliwia <i...@p...onet.pl> napisał(a):
    > rozumiem ze druga jest o 16
    > trzecia o 17
    > a pierwsza? ;-)
    Nie wiem jak w mbanku ale w RB druga to 12, trzecia do 14

    Przemek