  • 1. Data: 2002-05-17 10:37:17
    Temat: przelew mbank -> pko bp i pekao sa
    Od: "and" <b...@i...pl>

    witam

    w jakiej formie wpisac numer rachunku pko bp zeby przeszlo bez problemow (z
    kreskami, spcjami, lacznie itp) (do tej pory wplacalem na poczcie z
    druczkow - chodzi o czynsz za mieszkanie)

    pko bp ma troche dziwny sposob numeracji i numer wygloda tak:
    29 10201042 xxxxxxxx

    pozdr

    andrzej

    mam jeszcze dodatkowo pytanie o przelewy do pekao sa
    jak wiadomo maja bardzo dluga numeracje
    dlatego jak wpisuje caly numer rachunku (z kreskami) to mi sie nie mieszcza
    wszystkie znaki (w polu nr. rachunku)
    chodzi o znajdujace sie na koncu (po ostatniej kreseczce) cztery zera
    czy mozna je bez obawy opuscic

  • 2. Data: 2002-05-17 10:42:15
    Temat: Re: przelew mbank -> pko bp i pekao sa
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    "and" <b...@i...pl> wrote in news:ac2me4$aep$1@news.tpi.pl:

    > witam

    [..]

    > pko bp ma troche dziwny sposob numeracji i numer wygloda tak:
    > 29 10201042 xxxxxxxx
    1 sposob(sprawdzony w mbanku i paru innych)
    zapisac jako 10201042-xxxxxxxx
    2 sposob (nie sprawdzalem)
    zapisac jako 10201042-2910201042xxxxxxxx

    > pozdr
    >
    > andrzej

    [...]

    > chodzi o znajdujace sie na koncu (po ostatniej kreseczce) cztery zera
    > czy mozna je bez obawy opuscic

    Ja nigdy nie mialem problmow

  • 3. Data: 2002-05-17 10:43:02
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    and wrote:

    > pko bp ma troche dziwny sposob numeracji i numer wygloda tak:
    > 29 10201042 xxxxxxxx

    10201042-2910201042xxxxxxxx

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-05-17 10:51:20
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > 1 sposob(sprawdzony w mbanku i paru innych)
    > zapisac jako 10201042-xxxxxxxx

    ten zapis wymaga recznego ksiegowania

    > 2 sposob (nie sprawdzalem)
    > zapisac jako 10201042-2910201042xxxxxxxx

    A to przechodzi automatem:) (sprawdzone)

    M.

  • 5. Data: 2002-05-17 10:59:39
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > wszystkie znaki (w polu nr. rachunku)
    > chodzi o znajdujace sie na koncu (po ostatniej kreseczce) cztery zera

    Co do PKOBP to odpowiedz już została udzielona, natomiast cztery
    ostatnie zera przy numerze z Pekao możesz spokojnie pominac. Ja tak mam
    od dawno i zawsze przelew dochodzi.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 6. Data: 2002-05-17 11:03:08
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in

    [..]

    > A to przechodzi automatem:) (sprawdzone)

    Byc moze - ja sie tak nauczylem gdyu jeszcze mialem konto w sp HB
    i tak mi zostalo - ale jesli jest tak jak mowisz to bede musial
    przedefiniowac sobie pare przelewow w mBanku

    KJ

  • 7. Data: 2002-05-17 11:08:34
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > wszystkie znaki (w polu nr. rachunku)
    > chodzi o znajdujace sie na koncu (po ostatniej kreseczce) cztery zera

    hehe, własnie sprawdzilem:

    jak definiujesz przelew to można wpisać maksymalnie:
    12402034-xxxxxxxx-2700-211112-001-

    natomiast jak modyfikujesz już zdefiniowany przelew to mozna wpisać
    maksymalnie:
    12402034-xxxxxxxx-2700-211112-001-0000000000000000

    Jak widać system mBanku nie jest zbyt dobrze dopracowany :-((

    Pozdrawiam,
    Mariusz.