  • 1. Data: 2002-05-17 10:15:47
    Temat: Jak banki naliczaja odsetki karne?
    Od: "Qba" <q...@q...w.pl>

    Witam,

    Wzialem kiedys raty w GE Capital Bank, pewnego razu nie zaplacilem rat :(
    no i z banku przyszlo pismo ile wynosza juz odsetki karne.

    Po 14 dniach zwloki odsetki od raty 153.17 zeta wynosily 3.03 zeta;
    (przy oprocentowaniu odsetek karnych 32.40 % w skali roku)
    Mi wyszlo 1.91 zeta ?!

    Przedtem oplacalem raty w czasie.

    Jak banki naliczaja odsetki karne?

    Pozdrawiam,
    Qba

  • 2. Data: 2002-05-18 18:56:06
    Temat: Re: Jak banki naliczaja odsetki karne?
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    Qba <q...@q...w.pl> wrote:
> [...]

    > Po 14 dniach zwloki odsetki od raty 153.17 zeta wynosily 3.03 zeta;
    > (przy oprocentowaniu odsetek karnych 32.40 % w skali roku)

    moze robia to tak jak 'kochany' PLUS GSM czyli liczy stala oplate
    za spoznienie , nazywaja to monitorowanie rozliczen,
    mi wtedy wychodzi wtedy ponad 100% odsetek rocznie za kilkunastu dniowe
    spoznienie

    > Pozdrawiam,
    > Qba

    DA_none