  • 1. Data: 2002-10-22 12:03:41
    Temat: przelew do us z mbiznes
    Od: j...@m...net.pl (Jarosław Rożyński)

    witam.

    problem mam taki -
    identyfikator p?atnika - tu nip
    okres rozliczenia - N02M09 (wrzesie? 2002)
    symbol formularza p?atnosci VAT7
    identyfikacja zobowiazania - i tu wlasnie nie wiem co wpisac.

    moze mi ktos z grupowiczow udzielic info jak to poprawnie wypelnic ?
    jest to oczywiscie rozliczneie vatu za wrzesien.

    --

    Mystic
    Jaros?aw Ro?y?ski

  • 2. Data: 2002-10-22 12:20:39
    Temat: Re: przelew do us z mbiznes
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:Pine.LNX.4.44.0210221413001.855-100000@serwer.r
    ssystem.pl,
    Jaros?aw Ro?y?ski wrote:

    > problem mam taki -
    > identyfikator p?atnika - tu nip
    > okres rozliczenia - N02M09 (wrzesie? 2002)
    > symbol formularza p?atnosci VAT7
    > identyfikacja zobowiazania - i tu wlasnie nie wiem co wpisac.
    i slusznie: pozostawic puste

    > moze mi ktos z grupowiczow udzielic info jak to poprawnie wypelnic ?
    jw. :)

    > Jaros?aw Ro?y?ski
    w zaoszczedzonym czasie skonfigurowac czytnik lub nie uzywac polskich znakow

  • 3. Data: 2002-10-22 12:34:38
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Uzytkownik "Jarosław Rożyński" <j...@m...net.pl> napisal w wiadomosci
    > problem mam taki -
    > identyfikator płatnika - tu nip
    > okres rozliczenia - N02M09 (wrzesień 2002)

    nie wiem skad ta litera N na poczatku - powinno byc 02M09

    > symbol formularza płatnosci VAT7
    > identyfikacja zobowiazania - i tu wlasnie nie wiem co wpisac.

    dowolny opis np podatek vat, zaliczka na podatek itp

  • 4. Data: 2002-10-22 12:37:25
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Uzytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > w zaoszczedzonym czasie skonfigurowac czytnik lub nie uzywac polskich
    znakow

    kolega uwaza charset="iso-8859-1 za jakis standard ? hmm, moze i jest tylko
    gdzie ? korea ?

  • 5. Data: 2002-10-22 12:45:07
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap3gpj$9ih$1@news2.tpi.pl, krab wrote:
    > Uzytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisal w
    > wiadomosci
    >
    > kolega uwaza charset="iso-8859-1 za jakis standard ?

    Nie, tutaj standardem jest iso-8859-2. Oznaczenie kodowania pochodzi od OP,
    pół biedy, gdyby polskie znaki były tak zakodowane, ale nie były.

  • 6. Data: 2002-10-22 15:26:16
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Jaros?aw Ro?y?ski pisze:
    >moze mi ktos z grupowiczow udzielic info jak to poprawnie wypelnic ?

    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/doc/polecenie_przel
    ewu_objasnienie.doc

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 7. Data: 2002-10-22 17:16:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "krab" <_...@h...pl___> writes:

    > kolega uwaza charset="iso-8859-1 za jakis standard ? hmm, moze i jest tylko
    > gdzie ? korea ?

    ROTFL. 8859-1 wymagane jest przez uzywajacych alfabetow zachodnich.
    Nowa wersja - 8859-15.
    Naturalnie nie ma nic zlego w uzywaniu w Polsce 8859-1, trzeba tylko
    pamietac, ze ten zestaw znakow nie ma polskich liter (oprocz analogicznej
    litery 'ó'), nie mozna wiec tych znakow uzywac w listach (cytowac itd).

    Podobnie zreszta jak mozna i nalezy uzywac US-ASCII, jesli w liscie nie
    ma zadnych znakow o kodzie > 0x80 (czytniki poczty powinny wybierac
    uzywane zestawy znakow automatycznie, na podstawie wprowadzonego tekstu
    - czyli jesli np. użylbym jakiejś polskiej litery, to powinno to byc

  • 8. Data: 2002-10-23 05:51:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@h...pl___> napisał w wiadomości
    > Uzytkownik "Jarosław Rożyński" <j...@m...net.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > nie wiem skad ta litera N na poczatku - powinno byc 02M09

    Pewnie z NIPu, ale to we wczesniejszej rubryce

    > dowolny opis np podatek vat, zaliczka na podatek itp

    NIE.
    Jesli robisz standardowe platnosci opisane np. PIT5, VAT7 itp. to ta rubryka
    pozostaje wolna.
    Wypelniasz ja jesli nie masz co wpisac w ta rubryke od "PIT5".

    --
    Pozdrowienia
    ---