  • Data: 2019-09-02 14:54:32
    Temat: Re: przelanie powyzej 50 tys z millenium
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Blokowanie to i przy przelewach na 10k się zdarza. Nie ma co czekać, aż sami
    zadzwonią, można samemu dwonić i kazać popchnąć.
    Szczególnie jak chce się zlecić kilka - potrafią zadzwonić zaraz po pierwszym - a
    potem na kolejne trzeba czekać.

    Hmm, zaś na drugą sytuację nie trafiłem, ale chyba też nigdy tak nie zlecałem
    jeszcze. W santanderze działa to bez problemów - a w milku przetestuję.