  • Data: 2019-09-03 09:18:00
    Temat: Re: przelanie powyzej 50 tys z millenium
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj, to trzymaj tam 1 grosz i będzie dobrze ;P

    Postrzegam to jako niedoskonałość systemu transakcyjnego. Pytanie jak
    wiele jeszcze jest takich niedoskonałości i na ile uprzykrzą życie w
    momencie, w którym najmniej się tego spodziewam.

    > Problem może rzeczywiście być, ale jedynie w pisaniu wiadomości w poczcie
    wewnętrznej - choć tu też chyba zrobili tak, że naciśnięcie klawisza odnawia timeout.

    Zrobili, a właściwie to było. Niemniej moje potrzeby są nieco inne niż
    "standardowe" i tak krótki czas utrudnia życie.
    Zastanawiam się też czy faktycznie takie podejście wzmacnia
    bezpieczeństwo. Zamiast kilka razy w ciągu dnia login/hasło, ktoś
    potrzebujący stałego dostępu do konta będzie wpisywał
    kilkanaście/kilkadziesiąt razy. Pewnie w dużej mierze "automatycznie". Z
    psychologicznego punktu widzenia czujność w takich sytuacjach raczej
    zostaje obniżona niż podwyższona.

    BTW: tablet to nie komputer. Zazwyczaj "trochę" inna pamięć masowa, brak
    klawiatury, mniejsza przekątna ekranu etc. Tak, wiem - są osoby
    oglądające filmy na 4" w smartfonie, ale umówmy się, że są i tacy,
    którzy preferują kapkę większy ekran.