  • Data: 2019-09-02 14:41:29
    Temat: Re: przelanie powyzej 50 tys z millenium
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ew. na przyszłość - to 50k to jest limit złożonych zleceń w ciągu doby - a nie
    limit kasy, która w ciągu doby wychodzi spoza własnych kont (bo nawet przelew
    wewnątrz milka podchodzi pod limit).
    > Więc jak chcesz jednego dnia wypchnąć np. 300k to przez 6 poprzednich dni zlecasz
    każdego dnia przelew na 50k z datą przyszłą.

    Zdarzyło mi się w podobnej sytuacji, iż bank zablokował przelew.
    Zadzwonili z potwierdzeniem czy na pewno zlecałem.

    Druga rzecz: w przypadku zerowego stanu konta i zlecenia przelewu z datą
    przyszłą wywala mi błąd o braku środków. Warto też mieć na uwadze.