  • Data: 2019-09-03 14:40:00
    Temat: Re: przelanie powyzej 50 tys z millenium
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy pisaniu wiadomości jednak timeout nie jest resetowany naciskaniem klawiszy
    klawiatury - ciekawe, czy mi się zdawało, że tak było, czy po prostu wyłączyli z
    początkiem września?

    To jeszcze pół biedy - jak piszesz to jesteś w stosownej zakładce. Ale
    gdy "zerkasz" co jakiś czas na rachunek to gorzej.

    > Za to reset powoduje kliknięcie myszką w obrębie pól z białym tłem - nie musi być
    to kliknięcie powodujące akcję, wystarczy kliknąć w tło.
    > Tylko białe - klikanie w szare resetu nie powoduje.
    >
    > Więc Szymonowi przydałaby się myszka z auto-fire...

    Niestety w Aliorze też ma być 5 min. Wyobraź sobie obserwację np. kursów
    walut przy takim wylogowywaniu.
    No nic - może w przyszłości coś wymyślą... Podoba mi się Eurobank - gdy
    jest ruch na rachunku to dostaję darmowy email.