  • 41. Data: 2005-10-23 10:47:31
    Temat: Re: prowizja od platnosci karta kredytowa
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ekmb4rylxvhr$.1uiemtbpsg46t.dlg@40tude.net...
    > Nie muszę zmieniać. Mam i taką i taką kartę ;)

    też mam taką i taką ale na MC mam kilkukrotnie większy limit kredytowy

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2005-10-23 11:40:35
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Nie używam, więc się nie wypowiem, ale odnoszę wrażenie, że jak kto? ma
    >konto w banku, bo do tego konta ma przecież kartę, to nie będzie płacił w
    >sieci VIA za rachunki, tylko wykona przelew, często darmowy ze swojego
    >rachunku

    Przejdz sie kiedys na poczte i zobacz ile osob tam oplaca rachunki.
    Stojac wystaraczajaco blisko zauwazysz rowniez ilosc plastiku w
    portfelach pozwalajac domniemac, ze osoby te maja konta bankowe.

    Pzdr.
    Lack

  • 43. Data: 2005-10-23 11:46:00
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Ależ doskonale o tym wiem. Firma, w której pracuję, używa terminala
    >EService już kawał czasu. Jako? nie zbankrutowali?my, choć nie doliczamy
    >żadnych prowizji do transakcji a często sprzedaje się z niewielk? marż? jak
    >to w branży komputerowej. Nie pisz mi więc ?miesznych tekstów o biednym
    >sprzedawcy, który musi sprzedawać butelki by opłacić prowizję :>

    Wyjzyj poza czubek swojego nosa i zauwaz, ze nie wszyscy korzystaja z
    uslug bankowych jak Ty i nie wszystkie firmy sa takie jak ta w ktorej
    pracujesz. Przy zalozeniu marzy na poziomie 30% to 3% prowizja za
    platnosc karta zjada 10% zysku. W branzy komputerowej duzo bardziej
    prawdopodobne jest, ze _przykladowy_ klient wyszuka najtansza oferte,
    niezaleznie czy bedzie to platnosc karta czy gotowka, dlatego czasem
    warto te 3% obnizyc klientowi niz oplacac ca.

    Pzdr.
    Lack

  • 44. Data: 2005-10-23 11:48:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    K.N. napisał(a):

    > Przejdz sie kiedys na poczte i zobacz ile osob tam oplaca rachunki.

    Tak, tak. Wiem. Często coś wysyłam na poczcie i muszę stać za tymi
    emerytami płacącymi rachunki ;)

    > Stojac wystaraczajaco blisko zauwazysz rowniez ilosc plastiku w
    > portfelach pozwalajac domniemac, ze osoby te maja konta bankowe.

    Akurat tam im nie zaglądam, ale masz rację, że dużo osób płaci na poczcie.
    Chyba z przyzwyczajenia bo rozsądkiem tego nazwać nie można

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 45. Data: 2005-10-23 12:45:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    K.N. napisał(a):

> [...]
    > uslug bankowych jak Ty i nie wszystkie firmy sa takie jak ta w ktorej
    > pracujesz. Przy zalozeniu marzy na poziomie 30% to 3% prowizja za

    Mylisz się. Standardowa prowizja to 1,9%

    Nie wiem skąd Ci się wzięło te 3%

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 46. Data: 2005-10-23 13:03:05
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > Nie wiem skąd Ci się wzięło te 3%

    występuje często taka stawka , choć coraz częściej jest to 1,6-2 %
    przy płatnościach internetowych jest 3% normalna stawka

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2005-10-23 13:19:12
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > występuje często taka stawka , choć coraz częściej jest to 1,6-2 %
    > przy płatnościach internetowych jest 3% normalna stawka

    ale znowu warto odroznic sklep od sklepu internetowego. Sklep internetowy ma
    bardzo ograniczone mozliwosci przyjmowania gotowki, bo albo pobranie
    pocztowe (drogie), albo inkasent w postaci kuriera (jeszcze drozsze), albo
    przelew przed dostarczeniem towaru. Ostani wariant jest dla mnie, jako
    klienta _nieakceptowalny_ ze wzgledow bezpieczenstwa i zaufania.
    Reasumujac: sklepu intrnetowe broniace sie przed kartami to moim zdaniem
    jakas paranoja.

    MAd Hat
    ter

  • 48. Data: 2005-10-23 13:25:48
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$"
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przed dostarczeniem towaru. Ostani wariant jest dla mnie, jako klienta
    > _nieakceptowalny_ ze wzgledow bezpieczenstwa i zaufania.

    żeby było śmieszniej przelew z góry jest bezpieczniejszy niż pobranie....
    przy pobraniu np. na poczcie znając wartość towaru mogą kombinować...
    pozatym, co to za różnica, czy zapłacisz z góry i nie dostaniesz towaru czy
    zapłacisz przy odbiorze i dostaniesz cegłe....
    dlatego warto kupować w sprawdzonych sklepach i płatność z góry nie jest wcale
    złym pomysłem..

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2005-10-23 13:42:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-23 15:25, osobnik podający się za gasper, śmiał stwierdzić, iż:

    > dlatego warto kupować w sprawdzonych sklepach i płatność z góry nie jest
    > wcale złym pomysłem..

    Wolę kartą.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 50. Data: 2005-10-23 14:30:02
    Od: "PB" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > konto w banku, bo do tego konta ma przecież kartę, to nie będzie płacił w
    > sieci VIA za rachunki, tylko wykona przelew, często darmowy ze swojego

    Który bank do rachunku za 3, 5 zł na miesiąc daje gratis komputer wraz z
    dostępem do internetu?
    Zaś przelewy wykonywane w placówce bankowej nie są ani darmowe (nawet kilka
    razy droższe od VIA), ani szybkie, czy wygodne.
    Skoro jest tylu chętnych do opłacania rachunków gotówką w sieci VIA, to
    przyjmij do wiadomości, że ludziom wygodnie płacić w kasie niż w banku.