eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki... › Re: proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
  • Data: 2014-12-26 02:48:16
    Temat: Re: proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
    Od: www2 <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > kiedyś (kompletny idiotyzm) założyłem konta
    > w ponad 30 różnych bankach, obecnie są to:
    bez promocji? masochista czy testowales ktory interefejs Ci sie spodoba ;)

    > 01 Alior Bank SA (24900005)
    podobno zmiany sa od nowego roku - zwlaszcza KK i oplaty za karte, nie mam tam konta,
    ale ogolnie pogloski takie

    > 05 Bank Millennium SA (11600006)
    zmiany w oplatach za KK - na plus - zamiast iles tys. na rok, wystarczy 5 transakcji
    / m-c, warunek od miesiaca rocznicy - szczegoly dopytaj w banku jak masz tam KK

    > 07 Bank Pocztowy SA (13200006)
    na co to cholerstwo trzymac? kiedys cos bylo o oplatach...

    > 10 Bank Zachodni Wbk SA (10900004)
    oplaty za karte od lutego, mozna zamknac tylko karte, konto nadal za 0, ale
    jak juz isc to zamknac wszystko (dot. konto godne polecenia zwlaszcza)

    > 11 Bnp Paribas Bank Polska SA (16000003)
    zmiana dot. KK - poza tym chyba nic nowego,
    ja mam 3% cashback i chwale (i tablet dostalem ;-)

    > 13 Deutsche Bank Polska SA (19100009)
    oni tez cos chyba kombinowali, ale nie wiem czy zmieniaja czy nie
    paskudna debetowka, zamknalem po 2 miesiacach

    > 16 Fm Bank Pbp SA (18700006)
    teraz maja kolejna marke: smart bank ;-)

    > 17 Getin Noble Bank SA (24800002) mam Getin mam Noble i mam dawny Alllianz
    bez zmian wiekszych, poza tym jak ktos ma karte paliwowa, ktora
    juz nie rabatuje mu paliwa, bo paliwo za tanie na stacji ;)
    ja nie wiem co robic - zamykac czy nie, na razie wykrecam rachunkami te 300zl
    w sumie jest za to assistance ;)

    > 26 Toyota Bank Polska SA (21600003)
    w promocji 5% cashback? 1-sza edycja sie skonczyla, druga sie konczy koncem stycznia
    jak ktos nie pilnuje, ost. zwrot polowa lutego, potem likwidacja
    ma byc jakies nowe konto od 1.01 ze zwrotem za paliwo

    > istota mojego pytania jest taka: które
    > wymagają odstrzału jeszcze w grudniu listownie
    > które wymagają odstrzału w placówce bankowej
    ING zawsze w placowce,
    BZWBK tez zalecane w placowce