eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki... › Re: proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
  • Data: 2014-12-23 02:49:17
    Temat: Re: proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zarząd komplementariusza" 6...@g...co

    Nie wiem, gdzie, ale jeśli chcesz koteczka owinąć dookoła szyi, może Cię spotkać
    niemiła niespodziewanka -- koteczek ma niechowane pazurki, którymi chce drapać. :)
    Mnie usiłował drapnąć na 5,90 pln, ale ja niejednego kota już głaskałem... [chyba
    ponosi mnie fantazja -- domowe koty chowają pazurki...] Za grudzień Król Buszu
    naliczył sobie 5,90 pln z racji karcianego nieobracania. :) Zleciłem tedy nalanie
    ćwiartki mleka do miseczki [chyba michy?... i nie mleka, ale wołowiny?...] koteczka
    i zamierzam w świecie rzeczywistym [już chyba w Auchan] dokonać poboru przy okazji
    czynionych zakupów, aby skasować grudniową opłatę za brak obrotów karcianych...

    Przy okazji dałem plamę, bo zapłaciłem za parking... Mogłem krócej głaskać
    kotka i wziąć od niego stempelek na kwitek parkingowy... Ale że byłem
    zaspany, więc dałem plamę i straciłem złotówkę... Chyba pierwszy raz
    na tym parkingu płaciłem, choć korzystałem z niego wielokrotnie...
    Miałem po prosty zły dzień parkingowy... Kiedyś nawet nie zapłaciłem
    pomimo kilkugodzinnego okupowania miejsca parkingowego... Tym razem
    w ogóle zbagatelizowałem niebezpieczeństwo...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'