    From: Tomek z Wawy <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prosze o interpretacje nastepujacej sytuacji
    Date: Thu, 31 Dec 2009 09:03:48 -0800 (PST)

    On 30 Gru, 20:29, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a ja bym lepiej przeczytał ustawę
    >
    > Art. 4a. 1. Zwalnia się od podatku [...]
    > jeSeli:
    > 1) zgłoszą nabycie własności rzeczy lub praw majątkowych właściwemu
    > naczelnikowi urzędu skarbowego w terminie 6 miesięcy od dnia powstania
    > obowiązku podatkowego powstałego na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 2-8 i ust. 2
    >
    > Art. 6. 1. Obowiązek podatkowy powstaje:
    >
    > 4) przy nabyciu w drodze darowizny - z chwilą złożenia przez darczyńcę
    > oświadczenia w formie aktu notarialnego, a w razie zawarcia umowy bez
    > zachowania przewidzianej formy - z chwilą spełnienia przyrzeczonego
> [...]

    Właśnie do tego Cię namawiam, żebyś doczytał chociaż jeden z
    cytowanych przez siebie artykułów do końca. O tyle "wiem lepiej", że
    zaliczyłem już praktyczną stronę medalu. Nasze prawo nie jest normalne
    i w ramach jednego artykułu można zawrzeć trzy sprzeczne ze sobą tezy
    i wysnuć dowolne wnioski w zależności od widzimisię władzy.