  • 1. Data: 2002-12-05 20:48:39
    Temat: prognozy kursu CHF
    Od: "Jacek W." <j...@w...pl>

    Czy mozna jakosc oszacowac trend wachan kursu franka? Moze na postawie zmian
    w n-okresie,czy istniej cos takiego ze wlauta jest tansza np. na poczatku
    roku....

    Czy takie szacowanie sa ronwowazne z wrozeniem z kart???

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-06 07:44:04
    Temat: Re: prognozy kursu CHF
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jacek W." <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > roku....
    >
    > Czy takie szacowanie sa ronwowazne z wrozeniem z kart???

    w kartach zachodzi rachunek prawdopodobieństwa - czysta losowość
    przy CHF nie :)))

    nie da się przewidzieć

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-06 16:25:24
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > roku....
    >
    > Czy takie szacowanie sa ronwowazne z wrozeniem z kart???

    Jest cała duża teoria dotycząca przewidywania kursów w przyszłości tylko na
    bazie kursów historycznych; nazywa się to analiza techniczna. Jak Cię ona
    interesuje poczytaj monumentalne dzieło właśnie pod tytułem "Analiza
    techniczna" dostępne w każdej dużej księgarni. Tensor1
    PS. Nie sądzę aby to było tylko wróżenie z fusów.

  • 4. Data: 2002-12-06 21:32:26
    Od: "Zloty" <f...@4...org.NOSPAM>

    Temperatura spada wiec zapewne wzrosnie.

    Ale powaznie bazujac na wskaznikach z AT mozna cos tam zauwazyc.

  • 5. Data: 2002-12-07 11:05:11
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Zloty" <f...@4...org.NOSPAM> wrote in message
    > Temperatura spada wiec zapewne wzrosnie.
    >
    > Ale powaznie bazujac na wskaznikach z AT mozna cos tam zauwazyc.

    chyba, że Irak napisał, że nie ma broni masowego rażenia i USA nic nie
    znajdą i nie rozpoczną wojny :)
    a następne wybory wygra normalny, pokojowo nastawiony polityk i nastaną
    szczęśliwe, bezpieczne czasy
    wtedy CHF chyba jednak nie wzrośnie

    A poza tym ostatnio nawet o gospodarce Szwajcarii nie mówi się dobrze, więc
    nie wiem co będzie bardziej rosło - CHF czy PLN

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-04-09 20:25:47
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    t...@p...onet.pl skribis:

> [...]
    >interesuje poczytaj monumentalne dzieło właśnie pod tytułem "Analiza
    >techniczna" dostępne w każdej dużej księgarni. Tensor1

    mozna tez uzyc sieci nauronowej :)

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Bez glodowania i liczenia kalorii -