  • Data: 2016-10-25 11:00:46
    Temat: Re: profil zaufany w inteligo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik n...@p...pl ...

    > inteligo intensywnie promuje profil zaufany
    >
    > mam pytanie: czy jeśli mam już profil zaufany
    > a chciałbym uzywać go w inteligo to ich procedura
    > zakłada konieczność fizycznego stawienia się
    > w jakimś pkt potwierdzającym dane osobowe (np.
    > w ZUS albo w Urzędzie Skarbowym)?

    Idea profilu zaufanego polega własnie na tym, ze możesz się nim
    identyfikowac nie chodzac do urzedu.
    Znanym mi wyjątkiem jest tutaj NFZ z niejasnych zreszta powodów.

    Natomiast nie do konca rozumiem Twoje pytanie.
    Chcesz za pomoca profilu załozyc konto w inteligo?
    Czy moze założyłes profil w inteligo i teraz pytasz gdzie mozesz go uzywac?