  • Data: 2003-12-03 19:31:27
    Temat: Re: produkty kredytowe Fortis Bank
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol"

    > Dalej to samo. Nie chce placic, nic wiecej nie dostanie. ;-)

    nie chce placic za przelewy i wypłatę z bankomatów a limit debetowy dawno
    skasowałem jak tylko zauważyłem że sobie za niego pobierają miesięczną opłatę
    (na początku nie brali).

    Ponieważ jestem w tej wygodnej sytacji, że mi na "produktach kredytowych" nie
    zależy to wszystkim polecam e-pakiet.
    VC można dostać w Nordei a KK MC w BZ-WBK (z podglądem darmowym)
    a przelewy i zlecenia mieć w Fortisie - tak to sobie ładnie ustawiłem :-)
    *** blad ***