  • Data: 2010-03-07 10:23:16
    Temat: Re: procedury Meritum
    Od: pyrtek <u...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi pisze:
    > "witrak()" news:hmuovb$jrb$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Czym różni się zabicie policjanta od przysłowiowego Kowalskiego? Niczym.

    Zazwyczaj się z Tobą zgadzam, ale teraz muszę Ci sie sprzeciwić.
    Będą to pewno same truizmy, ale mam wrażenie, że wszyscy o nich zapomnieli.
    Policjant (umundurowany, albo wymachujący odznaką, albo przestawiający
    się głośnym krzykiem "stój, policja") egzekwuje obowiązujący na danym
    terytorium system prawny (nieważne jakimi korupcyjnymi metodami
    wprowadzony; jak komuś nie odpowiada, to granice są otwarte w
    odróżnieniu od czasów gierkowskich). Atak na policjanta MUSI być
    traktowany znacznie surowiej, niż atak na listonosza.
    Czy wiecie, że 40 lat temu bobbies nie nosili broni? Nie było potrzeby,
    bo żadnemu łobuzowi nie przyszło do głowy, aby zaatakować policjanta
    JKM. To było równoważne samobójstwu.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek