  • 21. Data: 2008-04-21 22:15:23
    Temat: Re: problemy z kartami chipowymi MultiBanku
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > W praktyce to wykonalem juz pwredziesiat transakcji i zadna w nich nie
    > byla autoryzowana przez mikroprocesor.
    >
    > MK

    To jestem zdziwiony. U mnie ponad połowa transakcji jest z chipa.

  • 22. Data: 2008-04-22 18:11:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "rsa127" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > To jestem zdziwiony. U mnie ponad połowa transakcji jest z chipa.

    Ze niby kod autoryzacji nie pobierany z banku tylko jest generowany przez
    mikroprocesor? Dziwne... A logowales sie niedlugo po takiej transakcji i
    sprawdzales czy nie ma blokady? Jesli autoryzowalby chip nie powinna byc
    widoczna blokada, ew. bylaby widoczna nastepnego dnia.

    MK