  • 1. Data: 2008-04-09 19:57:40
    Temat: Zmiana nazwiska wlasciciela konta - szybkie porownanie bankow...
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Zonka zmienila nazwisko, na moje :-) Wiec obeszla pare bankow by uaktualnic
    dane osobowe:
    Lukas Bank - dala nowy dowod osobisty do skserowania, konsultant poklikal w
    komputerze. Zalatwione - czas zalatwienia 10 minut.
    BZWBK - stanie w kolejce okolo pol godziny, uczniowie w okienkach ( oddzial
    na 3 Maja w Gdansku), kseruja dowod osobisty. Po tygodniu sprawdzenie przez
    www: klient po staremu, dane osobowe juz nowe, ale miasto zameldowania
    stare, kod za to nowy ... :-) Musza sie jeszcze pouczyc spisywac adres z
    dowodu......
    mBank - centrum finansowe na Dlugiej nie raczy nic zrobic, nie chca
    skserowac dowodu osobistego choc mi w Olsztynie zrobiono to w mKiosku jak
    zmienilem dowod na nowy. Dali papierek do wypelnienia co sie zmienilo i ze
    trzeba zadzwonic na mLinie potwierdzic zmiany. mLinia powiedziala ze nie
    mozna tego zmienic przez mLinie tylko z mKiosku. Potem ktos z mLinii
    zadzwonil na numer kontaktowy ze mozna i trzeba zmienic przez mLinie.
    Ponownie mLinia - trzeba wydrukowac stronke z www mBanku i przeslac ja z
    ksero dowodu osobistego i aktu malzenstwa. CZas trwania 2 tygodnie. Moze
    zalatwione.
    AIB ( Irlandia) - wizyta w oddziale. Nowy dowod do wgladu, ksero aktu
    malzenskiego ( po polsku) sami skserowali. Pobrali nowy wzor podpisu. CZas
    trwania 15 minut.

  • 2. Data: 2008-04-09 20:03:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Kwi, 19:57, "Artur O." <a...@w...pl> wrote:
    mLinie.
    > Ponownie mLinia - trzeba wydrukowac stronke z www mBanku i przeslac ja z
    > ksero dowodu osobistego i aktu malzenstwa. CZas trwania 2 tygodnie. Moze
    > zalatwione.

    A co ich obchodzi akt malzenstwa?
    Pesel ten sam, zmiana danych osobowych i tyle.

  • 3. Data: 2008-04-09 21:50:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > A co ich obchodzi akt malzenstwa?
    > Pesel ten sam, zmiana danych osobowych i tyle.

    Eeeee... to nie problem... pomysl co by bylo gdybys zostal swiadkiem
    koronnym i dostalbys nowa tozsamosc... bez pelnych akt sprawy by sie nie
    odbylo ;).

    MK

  • 4. Data: 2008-04-09 23:00:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur O." ftj73k$1h0$...@n...wp.pl

    Gdy zmieniałem numer dowodu, wszędzie to trwało przysłowiową chwilę,
    przy której kwadrans trwa przysłowiowe wieki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2008-04-10 07:17:38
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Artur O. napisał(a):

> [...]
    > www: klient po staremu, dane osobowe juz nowe, ale miasto zameldowania
    > stare, kod za to nowy ... :-) Musza sie jeszcze pouczyc spisywac adres z

    Przerabialiśmy to samo, w tym samym oddziale :) Sprawdź jeszcze adres
    korespondencyjny i adres który wysyła się razem z przelewem (sprawdź w
    banku-odbiorcy przelewu). I jeszcze dane na karcie kredytowej. Oni tam
    chyba mają kilka(naście) systemów i dane osobowe trzeba zmieniać w
    każdym osobno.

    Karol

  • 6. Data: 2008-04-10 16:41:59
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Gdy zmieniałem numer dowodu, wszędzie to trwało przysłowiową chwilę,
    >przy której kwadrans trwa przysłowiowe wieki. :)

    U mnie znacznie dłużej bo nie toleruję kserowania dowodu - niech sobie
    spiszą dane. Po 5 minutach dyskusji okazało się, że pani wystarczy
    usprawiedliwoenie przed "szefami" w postaci mojego oświadczenia, że
    się nie zgadzam - napisałem. Pytam się jakie będą konsekwencje - żadne.
    To po kserować?
    A PEKAO SA przy okazji chce do karty klienta wpisać... NIP!

    Arek

  • 7. Data: 2008-04-10 17:01:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-04-10 09:17, Użytkownik Karol S napisał:

> [...]
    > banku-odbiorcy przelewu). I jeszcze dane na karcie kredytowej. Oni tam
    > chyba mają kilka(naście) systemów i dane osobowe trzeba zmieniać w

    W ogóle trzeba sprawdzić w każdym z banków. Np. w Multi i mBanku trzeba
    zmodyfikować zlecenia stałe i przelewy zdefiniowane, żeby pojawił się na
    nich nowy adres.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 8. Data: 2008-04-10 17:05:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" ftlftj$fa4$...@n...onet.pl

    > To po kserować?

    Ja nie ukrywam się, więc stale ktoś kseruje moje ,,papiery''.
    Najciekawiej było w Śląskim -- skserowali kopię swego własnego
    dokumentu, którą do mnie wcześniej posłali. Na dodatek nieco
    krzywo i chcieli kserować raz jeszcze. Zauważyłem, że to od
    nich kopia (oryginał też mieli) i choć krzywo, wszystko
    zostało skserowane, więc na kolejne kserowanie nie zgodzę się.

    A najszybciej zmieniłem nr dowodu w Polkomtelu, na stronie WWW. :)

    Jest i o dowodzie (na dole) i o banku (na górze) choć nie ma naraz
    i o dowodzie, i o banku. ;)

    --