  • 1. Data: 2008-04-09 17:55:13
    Temat: Re: Debetówki za granicą
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zephyr" <z...@T...com> napisał w wiadomości
    news:ftj3hm$g6l$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > mam lamerskie pytanie, czy debetówkami zwykłymi moge płacic za granicą,
    > np. za paliwo? Takimi co wydają bezpłatnie do konta Visa Electron, czy
    > musze mieć kredytową Vise?

    Można płacić - jeśli akurat w danym miejscu przyjmują dany typ karty.

  • 2. Data: 2008-04-09 18:56:56
    Temat: Debetówki za granicą
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Witam

  • 3. Data: 2008-04-09 19:27:31
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    ok, mam jedno z kont w Eurobanku, w TOiP jest że za transakcje za granicą
    jest 0 PLN, no a skąd mam wziąć ich kursy, czy to wogóle sie opłaca u nich?
    Na ich stronie nie ma...

    w Mbanku 2% od transakcji za przewalutowanie,

    co ciekawe w Inteligo nie ma nic o transakcjach za granicą, jest tylko o
    wypłacie z bankomatu za granicą??? Czy ktoś może przypadkiem nie płacił
    Electronem z Inteligo za granicą i jak mu to policzyli, czy po prostu się
    nie da? znaczy może się da ale za 0 zł, bo jest tylko Transakcja
    bezgotówkowa w punktach handlowo-usługowych - 0 zł , czyli że co, za granicą
    też???

  • 4. Data: 2008-04-09 20:07:18
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > ok, mam jedno z kont w Eurobanku, w TOiP jest że za transakcje za granicą

    > jest 0 PLN, no a skąd mam wziąć ich kursy, czy to wogóle sie opłaca u
    > nich?
    > Na ich stronie nie ma...
    jeżeli karta rozliczana w euro i w tej walucie zapłacisz to nie powinni nic
    wiecej pobrac

    > w Mbanku 2% od transakcji za przewalutowanie,
    ale od transakcji w walucie innej niz euro

> [...]

    > nie da? znaczy może się da ale za 0 zł, bo jest tylko Transakcja
    > bezgotówkowa w punktach handlowo-usługowych - 0 zł , czyli że co, za
    transakcje bezgotowkowe wszedzie 0 zł, ale wazne jest przewalutowanie i
    waluta, w ktorej placisz

    ps
    tylko nie uzywaj kart Citi za granicą, bo spotka Cię szok jak zobaczysz
    wyciąg

  • 5. Data: 2008-04-10 06:41:02
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    nie korzystam juz z usług Shitty bank :)

  • 6. Data: 2008-04-10 16:28:21
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > nich? Na ich stronie nie ma...
    >
    > w Mbanku 2% od transakcji za przewalutowanie,

    tak ma każdy bank
    a i tak wyjdzie Cie nie drozej, niż byś płacił walutą wymienioną w kantorze
    korzystaj z kart :)

  • 7. Data: 2008-04-10 19:19:05
    Od: t...@g...com

    wiadomościnews:ftj5b1$m6o$1@news.onet.pl...

    > tak ma każdy bank
    > a i tak wyjdzie Cie nie drozej, niż byś płacił walutą wymienioną w kantorze
    > korzystaj z kart :)

    jaka karta lepiej bedzie mi zaplacic na slowacji :mbank- electron ,
    bzwbk - electron

    planuje placic w sklepach,

  • 8. Data: 2008-04-11 04:46:33
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    posprawdzaj TOiP i zobaczysz...

  • 9. Data: 2008-04-11 04:50:39
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    no dobra powiem Ci, w Mbank 2%, w BZWBK 2,8% lub 3%, zależy jaką masz
    kartę...

  • 10. Data: 2008-04-11 13:41:33
    Od: t...@g...com

    On 11 Kwi, 05:50, "Zephyr" <z...@T...com> wrote:
    > no dobra powiem Ci, w Mbank 2%, w BZWBK 2,8% lub 3%, zależy jaką masz
    > kartę...

    ale te 2% mam dodac do kursu kupna danej waluty ? czyli jak zrobie
    zakup za 100 koron to przewalutują to po kursie np 0,11 czyli 11 zł +
    2% od 11zl ??