  • 1. Data: 2002-03-22 13:43:48
    Temat: problem z polaczniem z BSK online
    Od: "kamila" <k...@s...goo.pl>

    Pare dni temu mialam przeinstalowany Internet Explorer
    Teraz mam wersje 6.0.2600.0000
    Do czasu reinstalki wszystko dzialalo bez problemow
    Teraz niestety nie laduje sie.
    Nie wiem czy to wina zlej isntakacji czy czegos innego.
    Koledze, ktory mial w stym samym czasie reinstalke wszystko chodzi.
    Wiec gdzie jest problem?
    Prosze o pomoc

    pozdrawiam
    mala

  • 2. Data: 2002-03-22 14:03:06
    Temat: Re: problem z polaczniem z BSK online
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nic nie piszesz o systemie operacyjnym
    > Jeśli masz Windows XP i IE 6.0 to należy ściągnąć odpowiednią maszynę Javy z
    adresu
    http://www.microsoft.com/java/vm/dl_vm40.htm

    jack

  • 3. Data: 2002-03-22 14:13:11
    Od: "kamila" <k...@s...goo.pl>

    ups sorki

    Windows NT

  • 4. Data: 2002-03-22 14:14:19
    Od: "kamila" <k...@s...goo.pl>

    jeszcze jedno
    ale na innych komputerach dziala bez sciagnia niczego

  • 5. Data: 2002-03-22 14:38:53
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "kamila" napisał w wiadomości ...
    > jeszcze jedno
    > ale na innych komputerach dziala bez sciagnia niczego

    Nie przejmuj się, win XP PL tak ma - IE z Javą
    raz działa, a dwa razy nie. Nie zauważyłem reguły.
    Chyba wrócę do W2K PL.

    Pozdrawiam
    JO

  • 6. Data: 2002-03-25 06:25:25
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    witam,

    tez tak mialem.
    i wrocilem do SP5

    pobranie wirtualnej maszyny javy nic nie dalo

    stracilem tylko czas.

    blad zgloszony wprost do zapszyjaznionego ITmana z centrali ingbsk

    pozd
    radek