    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [press] "Rzeczpospolita" - ranking kart kredytowych
    Date: Thu, 19 May 2005 15:31:26 -0500

    Glenn wrote:

    > Właśnie podałeś :-))) "Po pierwsze karta kredytowa nie służy do zaciągania
    > kredytu, bo jak ktoś
    > nie ma kasy, żeby spłacić kartę kredytową, to niech od razu zacznie od
    > pocięcia jej na drobne paski."
    >

    > A co powiesz na sytuację, gdy odsetki na KK są mniejsze niż te od kredytu
    > odnawialnego, że o kredycie gotówkowym nie wspomnieć? Tak chcesz układać
    > swój "ranking" ;-) ?

    to oznacza, że marny bank wybrałaś do zaciągania kredytu.
    Znajdź taki, co ci da kredyt na dłużej niż 24 dni i na zdecydowanie
    niższy procent.
    Karta kredytowa nie służy do zaciągania kredytów.
    Karta jest instrumentem do wydawania pieniędzy, które się ma, a nie
    których się nie ma.
    Jak ktoś nie ma kasy, to karty kredytowe lepiej nich odstawi na bok,
    albo oprawi sobie w ramkę i powiesi na ścianie, bo go po prostu nie stać
    na to, żeby z nich korzystać.