eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów › Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
  • Data: 2004-01-24 18:25:50
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości
    news:22917-1074961544@south.eurokoncept.com...

    > > Najwyzszy czas zrobic, jesli Onetowi szkoda paru dolarow na certyfikat.
    > > Rownie dobrze mogliby publikowac liste klientow i ich kart kredytowych
    > > na swoich stronach :( Przy takiej ignorancji eBiznes w Polsce nie ma
    >
    > A skad niby mial by miec dane kart? Sama czesc transakcyjna nie znajduje
    sie
    > u nich i nawet nie przelatuje przez ich system...

    Jak nie jak tak ?

    Chyba, że mówisz o locie - bo chyba nie o onetowym samolocie ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1