  • Data: 2004-01-25 13:26:16
    Temat: Re: [press] Błąd na stronie LOT-u groźny dla klientów
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:opr2brsd1mijysjm@news.tpi.pl...

    > Masz na mysli 'policję pod wskazanym adresem' chyba, a to nie musi być to
    > samo co adres domowy. Było już o takich przypadkach.

    Oczywiście, że nie musi. Ale są jeszcze logi itp.

    > A raczej nie
    > chciałbym miec świadomości, że to, czy obrobią mi kartę będzie zależało od
    > tego, czy złodziej się boi policji pod wskazanym adresem, czy nie.

    Tyle, że to jest bez znaczenia, bo kasę dostaniesz z powrotem od banku i
    ściganie złodzieja zupełnie nie będzie Cię obchodzić.

    > I z tym krótkim czasem to chyba przesadziłeś według mojego odczucia.

    Może. Pewnie zależy od tego jak wykwalifikowany złodziej się trafi. Uznałem
    jednak, że Ty nie masz o tym pojęcia, więc do Ciebie dotarliby szybko :))

    Pozdrawiam,
    Washko