    Date: Fri, 22 May 2015 17:47:37 +0200
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potwierdzenie zamkniecia rachunku

    W dniu 2015-05-21 o 19:03, Jarek Andrzejewski pisze:
    > Marek: a na co Ci to pismo?
    > RobertS: przecież fakt zalegania z czymś-tam bankowi nie ma wpływu na skuteczność
    wypowiedzenia umowy. Co najwyżej bank może domagać się spłaty zobowiązań, ale
    dlaczego miałby nadal prowadzić rachunek, którego umowa została wypowiedziana?

    Ja akurat zamknąłem kiedyś rachunek w eurobanku.
    W oddziale, z papierkami, wszystkie po kolei rachunki lokat
    i podstawowy, miałem potwierdzenia zamknięcia papierkowe z pieczątkami,
    saldo wyzerowane po odczekaniu tych ustawowych 30 dni. I po kilkunastu
    miesiącach przychodzi mi pocztą informacja, że bank coś tam zmienia w
    regulaminie i mogę wypowiedzieć albo zaakceptować. To z ciekawości
    zadzwoniłem, żeby zapytać jaki to produkt mam u nich, że przysłali mi to
    pismo.
    Okazało się, że z jakiegoś programu partnerskiego naliczyły się jakieś
    grosze i rachunku nie zamknięto. Żadna procedura nie nakazywała kontaktu
    z klientem, żeby to wyjaśnić, tylko sobie utrzymywali ten rachunek (i
    klienta). Zgodnie z instrukcją konsultanta - już bez wizyty naziemnej -
    wydałem dyspozycję przelania tych paru groszy i wtedy miało się zamknąć
    już na amen. Ale pewności nie mam żadnej. W podobny sposób nie zamknął
    mi się kiedyś Lucas (ktoś czegoś nie kliknął) a ostatnio w BGŻ zamykałem
    konto dyspozycją w poczcie wewnętrznej, więc teraz też nie wiem co tam
    zrobili a dzwonić już mi się nie chce sprawdzać.