  • Data: 2002-08-05 20:00:13
    Temat: Re: potwierdzenie splaty cd :-((
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wodna(x)12" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aimi68$h52$1@news2.tpi.pl...
    .

    > Adres instytucji do której mam napisać by to wszystko
    > wyprostowała. Czytałem tutaj o Arbitrze Bankowym.
    > Proszę podajcie jego adres.

    http://www.zbp.pl i tam arbiter bankowy

    Bankowy Arbitraż Konsumencki
    ul. Smolna 10a
    00 - 375 Warszawa

    >Niestety jestem modemiarzem

    Znam ten bol :(

    > Nie chcę dochodzić materialnego zadośćuczynienia
    > moich szkód "moralnych" i finansowych bo to trudne do
    > udowodnienia a i koszty mogą być wyższe od ewentualnego
    > wyrównania. Jednak we wniosku z radością napiszę by
    > odpowiedzialne za te błędy banki wpłaciły odpowiednią kwotę
    > na jakiś zacny, społeczny cel.

    WOSP ;)

    > PS. Może jakiś wzór pisma do Arbitra ?

    http://www.zbp.pl/arbiter/wniosek.htm

    Ale nie wiem czy wyjdzie:

    3. Jakie sprawy mogą być rozpatrywane przez Arbitra bankowego:

    Mające charakter roszczeń pieniężnych z tytułu niewykonania lub
    nienależytego wykonania przez bank czynności bankowych lub innych czynności
    na rzecz konsumenta.
    których wartość przedmiotu sporu nie jest wyższa niż kwota 8.000 zł.
    powstałe po dniu 1 lipca 2001 r

    A wpis do BIKu nie ma hcarakteru roszczen pienieznych, chociaz na
    upartego...