    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: porównanie dbnet <-> alior sync
    Date: Sun, 7 Apr 2013 05:57:46 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 18:58:24 +0200, Marek napisał(a):

    > do czego konto:
    > - bieżące wypłaty w bankomacie, płatnosci online lub sklep - karta
    > kredytowa sporadycznie, ale czasami wyjazd zagraniczny (nawet poza EU)
    > - lokowanie kwot na max 3 m-ce z rozsądnym oprocentowaniem
    >
    > tak mi sie wydaje ze jednak dbnet lepszy, np. z powodu:
    > - karta debit za darmo jesli jedna platnosc w m-cu,
    > - mniejszy spreed walutowy (i to o 2%!)

    Teraz aby uzyskać to co potrzebujesz to raczej będziesz musiał posiadać
    jakieś "kombo", bo nie ma jednego banku, który by spełnił Twoje
    założenia ;)

    Owszem synek i DBnet oferują dosyć proste warunki i masz wszystkie
    bankomaty darmowe. Jednak spoglądnij też na ofertę "Dobre konto" w Mille,
    bo tam spełniając niezbyt wygórowane warunki dostaniesz jeszcze 3% zwrotu
    za zakupy albo tankowanie paliwa.

    <http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualn
    i/konta-osobiste/
    dobre-konto/>

    Jeżeli zwroty Ciebie nie interesują to jeżeli zamierzasz w miarę
    regularnie płacić kartą to praktycznie każdy bank ma dla Ciebie ofertę z
    darmowymi bankomatami. Jeżeli chciałbyś jeszcze coś z tego wyciągać to
    aktualna jest dalej oferta BGŻ (konto z podwyżką) i pojawiła się teraz
    niezła promocja w BZWBK konto godne polecenia (tylko tutaj nie będziesz
    miał wszystkich bankomatów za free).

    Co do płatności zagranicznych to całkiem ciekawa jest karta z kantoru
    Aliorbank tylko, że tutaj to EUR, GBP i USD głównie wchodzi w grę. Co do
    płatności w innych walutach to najlepiej wyglądają karty z dawnego
    Polbanku. Z grupowych wyliczeń to najlepiej ostatnio stała kk Visa Gold.

    --
    xbartx