  • 1. Data: 2002-10-20 10:36:12
    Temat: poradzcie jak walczyc z citi-bandytami
    Od: a...@p...onet.pl

    Właśnie spłaciłam ostatnią ratę kredytu wziętego przez głupotę w tym
    lichwiarskim CITIBANKU. Niestety zostałam poinformowana, że mam zapłacić
    dodatkowe pieniądze w formie kar za nieterminowe wpłaty rat. Rata wynosiła
    około 200 złotych, natomiast naliczono mi kilkanaście kar w wysokości 70 zł
    każda. Spóźnienie wynosiło najczęściej kilka dni. Pomijam juz drobny fakt, że
    podczas trwania kredytu (3 lata)ani razu nie obniżono mi kwoty raty, coć jak
    wiecie stopy spadłu ponad dwukrotnie. O naliczanych karach nie byłam
    informowana. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej mam zamiar wystąpić do
    arbitra bankowego. Co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2002-10-20 11:06:30
    Temat: Re: poradzcie jak walczyc z citi-bandytami
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]

    że
    > podczas trwania kredytu (3 lata)ani razu nie obniżono mi kwoty raty, coć

    Czy przypadkiem oprocentowanie nie bylo stale? Wydaje mi sie, ze Citi
    udziela kredytow o oprocentowaniu stalym. Sprawdz w umowie. Powinno tez byc
    tam cos o ew. karach.

    > O naliczanych karach nie byłam
    > informowana.

    W wiekszosci bankow dodatkowe oplaty nalicza sie po splaceniu ostatniej raty
    lub przy okazji wyliczania nowego planu splat.

    > Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej mam zamiar wystąpić do
    > arbitra bankowego. Co o tym sądzicie?

    Do Arbitra mozna zawsze wystapic :). Pamietaj jednak, ze jesli postepowanie
    banku bedzie zgodne z umowa to Arbiter nie pomoze.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-10-20 15:40:49
    Od: "rena" <r...@p...pl>

> [...]
    > około 200 złotych, natomiast naliczono mi kilkanaście kar w wysokości 70

    to nie jest kilka kar, a jedna: 70 zl za niesplacenie raty kredytu w
    terminie. oplata ta funkcjonuje od lat. nie musieli cie o niej powiadomic, z
    pewnoscia podpisalas im swistek, ze zapoznalas sie z taryfa i regulaminem.
    arbiter ci tu raczej nie pomoze. a ty nauczysz sie w przyszlosci uwazniej
    czytac warunki, taryfy, regulaminy. nie mysl, ze chce ci dopiec - mam w citi
    2 karty i kredyt. sa oni bardzo krotkowzroczni. zapominaja o starej
    psychologicznej zaleznosci: niezadowolony klient przestrzeze 50 innych
    potencjalnych klientow. zadowolony powie najwyzej 3 osobom.

    robie wszystko, zeby splacic jak najszybciej limit z kart o oprocentowaniu
    zawyzonym co najmniej 3-krotnie w stosunku do oferty na rynku oraz kredycie
    (% zawyzony dwukrotnie). mama taki plan trzymac sie od citibanku z daleka
    przez co najmniej przez 10 pokolen:) ale coz tu sie skarzyc - trzeba (slono)
    placic za swoja glupote.

  • 4. Data: 2002-10-20 15:49:34
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    > wiecie stopy spadłu ponad dwukrotnie. O naliczanych karach nie byłam
    > informowana. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej mam zamiar wystąpić do

    obawiam się, że jesteś kolejną osobą o której można powiedzieć "mądry polak
    po szkodzie"
    wiadomo, że citi to bank, który niczego nikomu bezinteresownie nie da, a na
    pewno "wyssa" z ciebie wszystko co możliwe i co jest zapisane w umowie
    ale nie można mówić, że to bank nieuczciwy - w umowie masz napisane czarno
    na białym jakie są warunki kredytu. umowę podpisałeś, więc nie rozumiem
    pretensji
    morał na przyszłość - czytać i zrozumieć co się podpisuje, a później
    konsekwentnie egzekwować zapisy umowy

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-10-20 16:48:05
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    a...@p...onet.pl wrote:
    > wiecie stopy spadłu ponad dwukrotnie. O naliczanych karach nie byłam
    > informowana. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej mam zamiar wystąpić do
    > arbitra bankowego. Co o tym sądzicie?

    Naucz się czytać ze zrozumieniem, to, co podpisujesz.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2002-10-20 17:50:02
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    > wiecie stopy spadłu ponad dwukrotnie. O naliczanych karach nie byłam
    > informowana. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej mam zamiar wystąpić do

    Ojej - oczekiwałaś nagrody za nieoddawanie pieniędzy w terminie? ;-)
    Przynajmniej drugi raz będziesz wiedziała, że z bankami żartów nie ma :-)))

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-10-20 20:02:06
    Od: a...@p...onet.pl

    > wszystkim dziekuje za odpowiedz.mimo wszystko sprobuje powalczyc.umowy
    oczywiscie nie czytalam ale bylam jeszcze mloda i glupia.pzdr

  • 8. Data: 2002-10-20 20:12:25
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > oczywiscie nie czytalam ale bylam jeszcze mloda i glupia.pzdr

    Coz. Za bledy mlodosci trzeba placic ;-) A tak powaznie, to jezeli
    podpisalas umowe, to szanse wywalczenia czegokolwiek masz niewielkie, wiec
    lepiej odpusc sobie, bo szkoda czasu i nie popelniaj wiecej tych samych
    bledow....

    pzdr
    mcp

  • 9. Data: 2002-10-20 20:18:03
    Od: z...@...pl (Zaba)

    No wlasnie,
    Co do terminowego splacania rat.
    Ciekawy jestem jak to bedzie u mnie:
    koncze wlasnie splacac dwuletni kredyt w Fiat Bank Polska
    Z kazda rata spozniam sie o pare dni ale raz czy dwa wplacilem im dwie raty na
    raz.(czy to bedze
    okolicznosc lagodzaca?)
    Ciekawe jak mnie potraktuja pod koniec?

    pozdro
    Zaba

  • 10. Data: 2002-10-20 20:26:29
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zaba" <z...@...pl> napisał w wiadomości
    8...
> [...]
    > koncze wlasnie splacac dwuletni kredyt w Fiat Bank Polska
    > Z kazda rata spozniam sie o pare dni ale raz czy dwa wplacilem im dwie

    Walną ci kary za nieterminowe wpłaty i doliczą prowizję za spłatę kredytu
    przed terminem?
    Pozdr.
    Marcin