    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: poradzcie jak walczyc z citi-bandytami
    Date: 20 Oct 2002 12:36:12 +0200

    Właśnie spłaciłam ostatnią ratę kredytu wziętego przez głupotę w tym
    lichwiarskim CITIBANKU. Niestety zostałam poinformowana, że mam zapłacić
    dodatkowe pieniądze w formie kar za nieterminowe wpłaty rat. Rata wynosiła
    około 200 złotych, natomiast naliczono mi kilkanaście kar w wysokości 70 zł
    każda. Spóźnienie wynosiło najczęściej kilka dni. Pomijam juz drobny fakt, że
    podczas trwania kredytu (3 lata)ani razu nie obniżono mi kwoty raty, coć jak
    wiecie stopy spadłu ponad dwukrotnie. O naliczanych karach nie byłam
    informowana. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej mam zamiar wystąpić do
    arbitra bankowego. Co o tym sądzicie?