    From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Date: Thu, 14 Aug 2003 15:45:00 +0000 (UTC)

    Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_> napisał(a):

    > Ot, ciekawostka. A do niedawna jeszcze przyjmowali. Na mój gust to
    > <antyreklama> Orbis na Puławskiej (W-wa) </antyreklama> przegiął nieco,
    > ale ja może mam gust spaczony ;-)

    Byłem ostatnio na Roztoczu i tam był to standard. Nawet w knajpie na rynku w
    Zamościu usłyszałem że tylko od 50 PLN (przezornie zapytałem wcześniej żeby
    się potem nie szarpać). Nie wiem, może akłajerzy wprowadzili jakąś stałą
    opłatę bazową od transakcji a'la jak przy wybieraniu gotówki z bankomatów -
    X%, ale nie mniej niż Y.
    Właścicielka pensjonatu, w którym wynajmowałem pokój bez problemu przyjęła
    płatność kartą tyle, że wcześniej ustaliliśmy że zbije rachunek za pokój +
    wszystkie rachunki z restauracji do jednego i jedną transakcją obciąży kartę
    na koniec. Dla mnie to było nawet wygodniejsze, więc nie protestowałem, ale
    babeczka twardo twierdziła że tak się jej bardziej opłaca.

    Miłego dnia
    Tomek