  • 31. Data: 2006-08-04 08:25:43
    Temat: Re: pomylka banku - za duzy przelew na konto klienta
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > A zwykła uczciwość nie powinna wystarczyć?

    nie pytam o moralnosc tylko o prawo ;-)

  • 32. Data: 2006-08-04 09:07:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "RobertS" <r...@x...pl> writes:

    > czy oprócz zapisów KC jeszcze inne przepisy (poza regulaminem konta)
    > nakladaja na nich zwrot tej kasy?

    A po co inne, skoro jest ten?

    MJ

  • 33. Data: 2006-08-04 22:17:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert napisał(a):
    > no i
    > "bank podjął czynności mające na celu odzyskanie błędnie przekazanych
    > płatności,
    > wystepujac do bankow Beneficjentow z prosba o zwrot nienaleznie przekazanych
    > swiadczen"

    Z tego, co widzę, bank na trzy litery, pierwsza B, ostatnia H, nie zna
    też prawa bankowego, co zresztą (znając inne dzialania banku na trzy
    litery) wcale mnie nie dziwi ;-)

    > a teraz banki poprosza beneficjentow o zwrot kasy, oczywiscie niektorzy nie
    > zechca
    > tego zrobic ;-))

    Ciekawe, w którym momencie nastąpi naruszanie tajemnicy bankowej...

    M.

  • 34. Data: 2006-08-05 07:23:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Aug 2006 00:17:31 +0200,
    osoba podpisana: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    napisała:
    [...]
    > Ciekawe, w którym momencie nastąpi naruszanie tajemnicy bankowej...

    Dlacdzego sądzisz, że do tego dojdzie ?
    Bank poda tylko NRB na które poszły za duże przelewy.
    KJ

    > M.

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 35. Data: 2006-08-05 07:49:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Z tego, co widzę, bank na trzy litery, pierwsza B, ostatnia H, nie zna
    > też prawa bankowego, co zresztą (znając inne dzialania banku na trzy
    > litery) wcale mnie nie dziwi ;-)

    Możesz to jakoś rozwinąć?

    > Ciekawe, w którym momencie nastąpi naruszanie tajemnicy bankowej...

    A dlaczego miałoby nastąpić? Znowu mówisz zagadkami...

    MJ

  • 36. Data: 2006-08-05 13:48:46
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 2 Aug 2006 11:47:32 -0700, "plasma" <p...@o...pl> wrote:

    >niezupelnie, acz blisko.
    >rzecz jest nastepujaca: nie chce tego zwracac, bo co mnie pomylki banku
    >obchodza. nie mam na to czasu, zeby sie tym przejmowac. Pytanie jest
    >proste: czy musze? powinnam?
    >Co mi zrobia?

    Choćby wystawią BTE. Komornik sam się obsłuży, nie będziesz się
    musiała fatygować :-)
    --
    Jarek Andrzejewski