  • 1. Data: 2006-08-02 17:25:41
    Temat: pomylka banku - za duzy przelew na konto klienta
    Od: "plasma" <p...@o...pl>

    ksiegowanie w porzadku, blad laczy w banku - efekt trzykrotnie przelano
    pewna sume na konto klienta. awaria po stronie banku, nie bylo bledu w
    poleceniu zaplaty. pointa: klient juz wybral pieniadze z konta.
    pytanie: czy i co moga klientowi zrobic? poza tym, ze prosza zeby
    oddal?? :)

  • 2. Data: 2006-08-02 17:54:24
    Temat: Re: pomylka banku - za duzy przelew na konto klienta
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > poleceniu zaplaty. pointa: klient juz wybral pieniadze z konta.
    > pytanie: czy i co moga klientowi zrobic? poza tym, ze prosza zeby

    Szukaj "bezpodstawne wzbogacenie" np:
    http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozy
    cja&id=21564

    Darek

  • 3. Data: 2006-08-02 18:05:24
    Od: "plasma" <p...@o...pl>

    thx :)

  • 4. Data: 2006-08-02 18:15:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "plasma" <p...@o...pl> writes:

    > ksiegowanie w porzadku, blad laczy w banku - efekt trzykrotnie przelano
    > pewna sume na konto klienta. awaria po stronie banku, nie bylo bledu w

    Czy był to bank o trzyliterowej nazwie, pierwsza b, ostatnia h?

    8-)

    MJ

  • 5. Data: 2006-08-02 18:40:06
    Od: Ra <nie@ma>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Czy był to bank o trzyliterowej nazwie, pierwsza b, ostatnia h?

    czyżby ten bank przelał wynagrodzenia 2,3 razy nie tylko w jednej
    dużej firmie na literkę r ?

    P. Arek

  • 6. Data: 2006-08-02 18:47:32
    Od: "plasma" <p...@o...pl>

    niezupelnie, acz blisko.
    rzecz jest nastepujaca: nie chce tego zwracac, bo co mnie pomylki banku
    obchodza. nie mam na to czasu, zeby sie tym przejmowac. Pytanie jest
    proste: czy musze? powinnam?
    Co mi zrobia?

  • 7. Data: 2006-08-02 19:54:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Ra <nie@ma> writes:

    > czyżby ten bank przelał wynagrodzenia 2,3 razy nie tylko w jednej
    > dużej firmie na literkę r ?

    Na to wychodzi 8-).

    MJ

  • 8. Data: 2006-08-02 20:00:40
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    plasma powiada w dniu 2006-08-02 20:47:
    > niezupelnie, acz blisko.
    > rzecz jest nastepujaca: nie chce tego zwracac, bo co mnie pomylki banku
    > obchodza. nie mam na to czasu, zeby sie tym przejmowac. Pytanie jest
    > proste: czy musze? powinnam?

    owszem, powinnaś, a nawet musisz

    > Co mi zrobia?

    Zastosują przewidziane prawem środki :)
    Najpierw cię wezwą do zwrotu kasy, a jak nie oddasz po dobroci, to
    oddadzą sprawę do sądu, w trybie nakazowym, a potem zajmą wynagrodzenie
    lub przyślą komornika. Oprócz tego znajdziesz się w BIK

    T.

  • 9. Data: 2006-08-02 20:16:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 Aug 2006 22:00:40 +0200,
    osoba podpisana: Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > oddadzą sprawę do sądu, w trybie nakazowym, a potem zajmą wynagrodzenie
    > lub przyślą komornika. Oprócz tego znajdziesz się w BIK

    Z paragrafu ?
    Przypominam, że w okolicach bezpodstawnego wzbogacenia jest parę furtek
    odnośnie mozliwości niezwrócenia.
    No i na jakiej podstawie do BIK ?

    KJ

    > T.

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 10. Data: 2006-08-02 20:19:35
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    rzecz jest nastepujaca: nie chce tego zwracac, bo co mnie pomylki banku
    obchodza. nie mam na to czasu, zeby sie tym przejmowac. Pytanie jest
    proste: czy musze? powinnam?
    Co mi zrobia?

    Wyobraz sobie, że to na skutek takiej samej pomyłki zrobiono 3x przelew raty kredytu
    za Twoje mieszkanie z Twojego konta, co chcialabys, żeby zrobil otrzymujacy ten
    przelew? Zrob to samo.

    Wojtek