    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pomoc finansowa MFW
    Date: Wed, 22 Oct 2008 20:04:20 +0200

    Sławomir Szyszło napisał(a) w wiadomości: ...
    >Dnia Tue, 21 Oct 2008 21:46:49 +0200, Cubus <c...@n...pl>
    >wklepał(-a):

    >Może ekonomiści tak, ale wojskowi na pewno nie. :>

    I to od II wojny światowej. Teraz "Synowie Optyków" pogodę z
    satelitów przepowiadają a kiedyś mieć świeże informacje z Islandii
    to wiedzieć jaka będzie wkrótce pogoda w Europie (znaczy się czy
    szykować bombardowanie lub go oczekiwać...).

    Spokojnie, Rosja też chce im pożyczyć.
    Mogą też pożyczać pod zastaw gejzerów...
    Arek