  • 11. Data: 2004-11-11 19:57:05
    Temat: Re: pomoc
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 11 Nov 2004 19:51:14 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >BePeHaHaHa i tak to olewa. Na wniosku papierowym w pozycji "Imie i
    >nazwisko do umieszczenia na karcie: zawsze pisze "Piotr Gralak".
    >A te losie na ktorejs juz z kolei karcie za kazdym razem dodaja mi
    >drugie imie...

    sprostowanie - do ostatniej karty wniosek skladalem oczywiscie przez
    net. papierowy to on byl jak go podpisywalem odbierajac pin do karty w
    oddziale :)

    G.

  • 12. Data: 2004-11-11 20:36:39
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 11 Nov 2004 20:56:13 +0100, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:

    >A tak swoja drogą - który bank poza Bepehahaha pozwala na wyrobienie karty
    >dodatkowej dla właściciela karty głownej?

    hmmm... a jaki sens tego ?

    G.

  • 13. Data: 2004-11-11 20:39:13
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 20:36:39 GMT, Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisał:

    > hmmm... a jaki sens tego ?

    Mało razy ktoś się pytał że na wszelki wyadek jagby gddzieś jechał i
    zgubił kartę? ;-) W przypadku BPH ma to taki sens że dzięki temu zmieniłem
    z europejskiej na premium club :-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 14. Data: 2004-11-11 20:40:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-11 21:36, Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > hmmm... a jaki sens tego ?

    Jedna Visa, drugi MC?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2004-11-11 21:30:37
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    JaKi napisał(a):

    > A tak swoja drogą - który bank poza Bepehahaha pozwala na wyrobienie
    > karty dodatkowej dla właściciela karty głownej?

    Pekao: jeden limit, można mieć nawet trzy karty charge (Eurokarta MC,
    VISA Concerto, MC Pekao-Shell)

    --
    Marek