  • 1. Data: 2004-11-11 13:47:48
    Temat: pomoc
    Od: "Gallant" <g...@w...pl>

    hej
    mam taki problem chce zrobic zakupy w sklepie w USA karta Visa Electron
    (Inteligo) wypelniam formularz ale nie wiem co wpisac w jednym polu:
    Card type - Visa
    Card number- xxxx xxxx xxxx xxxx
    Card Security Code - xxx
    Name On Card - i tu wlasnie nie wiem co mam wpisac bardzo prosze o pomoc
    problem pewnie banalny ale ja pierwszy raz dopiero kupuje.
    dziekuje za pomoc

    pozdr
    gallant

  • 2. Data: 2004-11-11 13:53:52
    Temat: Re: pomoc
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Gallant napisał:

> [...]
    > Name On Card - i tu wlasnie nie wiem co mam wpisac bardzo prosze o pomoc
    > problem pewnie banalny ale ja pierwszy raz dopiero kupuje.

    Imie i nazwisko, tak jak masz na karcie.

    Barol

  • 3. Data: 2004-11-11 13:55:47
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 14:53:52 +0100, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    napisał:

    > Imie i nazwisko, tak jak masz na karcie.
    >
    > Barol

    W przypadku Bartola będzie to "Duch Fajnego Bartola" ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 4. Data: 2004-11-11 13:58:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik JaKi napisał:

    > W przypadku Bartola będzie to "Duch Fajnego Bartola" ;-)

    Cholera, chcialbym taka miec. ;-)

    Duch Fajnego Bartola

  • 5. Data: 2004-11-11 14:21:19
    Od: "Gallant" <g...@w...pl>

    hej
    dzieki za pomoc jeszcze malo jedno pytanko,kase to oni sobie automatycznie
    pobiora czy jak?

    pozdr

  • 6. Data: 2004-11-11 14:28:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Gallant napisał:

    > dzieki za pomoc jeszcze malo jedno pytanko,kase to oni sobie automatycznie
    > pobiora czy jak?

    Sami.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-11-11 19:47:23
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 14:58:25 +0100, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    napisał:

    > Cholera, chcialbym taka miec. ;-)
    >
    > Duch Fajnego Bartola

    Jak zamawiałem kartę dodatkową przez net to dało się wybrać co ma być
    umeiszczone na karcie ;-) Oczywiście w banku Bepehahaha ;-))))

  • 8. Data: 2004-11-11 19:51:14
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 11 Nov 2004 20:47:23 +0100, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:

    >Jak zamawiałem kartę dodatkową przez net to dało się wybrać co ma być
    >umeiszczone na karcie ;-) Oczywiście w banku Bepehahaha ;-))))

    BePeHaHaHa i tak to olewa. Na wniosku papierowym w pozycji "Imie i
    nazwisko do umieszczenia na karcie: zawsze pisze "Piotr Gralak".
    A te losie na ktorejs juz z kolei karcie za kazdym razem dodaja mi
    drugie imie...

    G.

  • 9. Data: 2004-11-11 19:53:10
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-11 20:51, Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > A te losie na ktorejs juz z kolei karcie za kazdym razem dodaja mi
    > drugie imie...

    Wina doradcy, tak Ci gdzieś w systemie ustawili.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2004-11-11 19:56:13
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 19:51:14 GMT, Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > nazwisko do umieszczenia na karcie: zawsze pisze "Piotr Gralak".
    > A te losie na ktorejs juz z kolei karcie za kazdym razem dodaja mi

    A tak swoja drogą - który bank poza Bepehahaha pozwala na wyrobienie karty
    dodatkowej dla właściciela karty głownej?