    From: "Rafal" <r...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polecenie zapłaty - co to jest
    Date: Wed, 24 Apr 2002 10:39:30 +0200

    "Witek" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aa5mdj$aco$1@news.tpi.pl...
    > lepiej
    >
    > A jak zaplacisz zleceniem stalym (lub zdefiniowanym przelewem) rachunek
    > TPSY, albo Plusa gdzie kwoty co miesiac sa inne i numer konta tez ?
    > Oczywiscie przy zalozeniu ze bedziesz chcial wyslac kase pod podany na
    > fakturze nr konta.

    No i tak to działą u mnie w PKO BP nazywa się to zlecenie stałe, a TPSA
    wysyła do banku fakturę (identycznie to obi STOEN) i tam sobie wprowadzają
    kwotę i termin płacą. A zlecałem to jako "zlecenie stałe, a nie polecenie
    zapłaty.
    Ponadto zlecenie stałe nie musi oznaczać stałej kwoty i terminu - ja np mogę
    podać telefonicznie wysokość zlecenia i termin (tak np płacę za kartę
    kredytową w innym banku) - też to się nazywa zlecenie stałe.
    Przy takim podejściu nie widzę różnicy między poleceniem zapłaty a zleceniem
    stałym...