  • Data: 2005-07-27 21:35:07
    Temat: Re: podstępny BPH i wymóg wpływów 2500zł
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Jul 2005 23:16:23 +0200,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:

    > Widzisz. Jest jednak pewien problem. Mnie zwrociles uwage na niestosowny
    > komentarz. Nie zrazilo Cie natomiast, ze ktos pisze: "BPH jest najbardziej
    > nieetycznym bankiem, który potajemnie i w niejasny podstępny sposób
    > wprowadza opłaty, dlatego zadaję to pytanie". Wybacz, ale takie wypowiedzi
    No, ale to jest prawda. :-P
    Sorry. Czy uważasz, że normalne jest, ze np. zasady promocji są
    regulowane "pismem wewnętrznym banku", a klient nie ma szans dostać
    żadnego *dokumentu* który to reguluje ?
    Że jawnie pisze *nieprawdę* o koncie za 0 PLN ? (Już nawet nie "pod
    pewnymi warunkami", ale jawną nieprawdę - nie ma szans _nie_ zapłacić za
    to konto)

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.