  • 1. Data: 2004-06-17 14:28:28
    Temat: poczta polska i pko bp
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Witajcie,

    Czasem przy urzędach pocztowych widać jeszcze stare tabliczki 'wpłaty i
    wypłaty PKO'.
    To w ogóle jeszcze działa ?? :-)

    I druga sprawa - czy poczta polska ma umowę z PKO BP na bezprowizyjne
    wpłaty gotówkowe na rachunki w PKO BP dokonywane przez właścicieli tych
    rachunków [czyli wpłata własna]?

    Widziałem gdzieś listę banków współpracujących z pocztą - tzn, że
    właściciel rachunku może na poczcie dokonać darmowej wpłaty własnej na
    tenże rachunek. Ale już nie pamiętam gdzie. :-(

    Pozdrawiam,
    WN

  • 2. Data: 2004-06-17 21:48:36
    Temat: Re: poczta polska i pko bp
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 6/17/2004 4:28 PM, Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
    > Witajcie,
    >

    > Czasem przy urzędach pocztowych widać jeszcze stare tabliczki 'wpłaty i
    > wypłaty PKO'.
    > To w ogóle jeszcze działa ?? :-)

    Działało i działa, ale na czek, jeśli chodzi o wypłaty.

    > I druga sprawa - czy poczta polska ma umowę z PKO BP na bezprowizyjne
    > wpłaty gotówkowe na rachunki w PKO BP dokonywane przez właścicieli tych
    > rachunków [czyli wpłata własna]?

    Nie. Już od dłuższego czasu o ile dobrze kojarzę jest prowizja (ok.
    2,coś tam PLN)

    > Widziałem gdzieś listę banków współpracujących z pocztą - tzn, że
    > właściciel rachunku może na poczcie dokonać darmowej wpłaty własnej na
    > tenże rachunek. Ale już nie pamiętam gdzie. :-(

    No cóż. Współpraca współpracą, ale wszyscy chcą zarabiać

  • 3. Data: 2004-06-18 04:16:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik wizardx12 napisał:

    > Działało i działa, ale na czek, jeśli chodzi o wypłaty.

    A wpłaty ?
    To chodziło o normalne wpłaty gotówkowe na ROR, ale za friko ?

    > Nie. Już od dłuższego czasu o ile dobrze kojarzę jest prowizja (ok.
    > 2,coś tam PLN)

    Czy wpłata własna właściciela do PKO kosztuje mniej, niż standardowa
    wpłata ?

    > No cóż. Współpraca współpracą, ale wszyscy chcą zarabiać

    Taaa. Ma ktoś listę banków, które mają umowę z pocztą na bezpłatne
    przyjmowanie wpłat własnych właścicieli ?
    http://www.ebanki.pl/artykuly/konta_polecane.html#po
    czta
    to jest ale stara :(

  • 4. Data: 2004-06-18 06:25:38
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > A wpłaty ?
    > To chodziło o normalne wpłaty gotówkowe na ROR, ale za friko ?

    Kiedyś wpłaty były za friko, teraz nie - opłata zgodna TOiP poczty z
    trąbką. To tak gdzieś od 2000 roku mniej więcej.

    Nie.

    Grzexs