  • 11. Data: 2010-05-27 11:11:02
    Temat: Re: poczatek...
    Od: zenek <z...@o...pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skądże ten ton wyższości?
    > To że handlujesz z Chińczykami bele jakim towarem wcale nie oznacza, że
    > każdy musi to robić.

    A co za roznica czy handlujesz papierem toaletowym na GPW czy tanimi
    podrobami z chin ?
    Wazny jest zysk.

  • 12. Data: 2010-05-27 11:18:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > A co za roznica czy handlujesz papierem toaletowym na GPW czy tanimi
    > podrobami z chin ?
    > Wazny jest zysk.

    A "pl.biznes.wgpw" coś Ci mówi czy uszkodziłeś sobie mózg chińskim bimbrem i
    już nie kumasz?

    --
    marfi

  • 13. Data: 2010-05-27 12:18:31
    Od: zenek <z...@o...pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A "pl.biznes.wgpw" coś Ci mówi czy uszkodziłeś sobie mózg chińskim
    > bimbrem i już nie kumasz?

    Fakty chyba pomylilem warszqawska Gielda papierow bezwartosicowych ?

  • 14. Data: 2010-05-27 12:21:05
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    zenek wrote:

    > Fakty chyba pomylilem warszqawska Gielda papierow bezwartosicowych ?

    Po co tak pieprzyć? Skoro ktoś to kupuje, to jak najbardziej mają wartość.
    Wysokie C/Z wręcz skłaniają twierdzić, że wartość mają bardzo dużą :P

  • 15. Data: 2010-05-27 12:40:14
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Delfino Delphis pisze:

    > Po co tak pieprzyć? Skoro ktoś to kupuje, to jak najbardziej mają wartość.
    > Wysokie C/Z wręcz skłaniają twierdzić, że wartość mają bardzo dużą :P

    Frajerstwo to kupuje naganiane przez innych frajerow.

  • 16. Data: 2010-05-27 12:47:15
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    zenek wrote:

    > Frajerstwo to kupuje naganiane przez innych frajerow.

    No tak, to można podciągnąć pod wszystko co się kupuje. Innymi słowy nic nie
    ma wartości.

  • 17. Data: 2010-05-27 13:19:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Frajerstwo to kupuje naganiane przez innych frajerow.

    Nie wiem jak Ty ale ja na szczęście nie mam obowiazku kupować tego
    bezpośrednio czy pośrednio :)

    --
    marfi

  • 18. Data: 2010-05-27 15:23:03
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Też fajnie. Też chcemy. Oficjalnie nie ma w Polsce API do GPW.

    Oficjalnie moze nie ma ale faktycznie jest bo kiedyś studiowałem taki
    dokument - pomijając jego treść, warunki, które musiało spełnić
    oprogramowanie na nim oparte i testy poprzedzające podłączenie do
    "produkcyjnego" systemu WGPW raczej są poza zasięgiem przeciętnego
    śmiertelnika.

    --
    marfi

  • 19. Data: 2010-05-27 15:23:59
    Od: milosc <m...@g...pl>

    On 5/27/2010 11:55 AM, s...@o...eu wrote:
> [...]

    Jak przychodzi do porzadnego testowania na roznych rynkach i na duzej
    ilosci danych to raczej metatrader wymieka. No i sam mql tez troche taki
    kulawy jest jako jezyk. Stawiam, ze jesli interesuje Cie tak niski
    timeframe i stopien zaawansowania Twoich algorytmow jest taki jak
    piszesz to pewnie skonczysz piszac wlasny system do backtestingu.
    Anyway, jak bedziesz mial fajne equity to podlacze Ci to za free chocby
    i pod currenexa :)

  • 20. Data: 2010-05-27 15:48:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <s...@o...eu> wrote in message
    > Witam,
    >
    > mam zamiar rozpocząć grę na WGPW. Korzystając z Waszego doświadczenia,
    > chciałbym
    > zadać kilka pytań.
    > W tym momencie stoję przed wyborem odpowiedniej platformy,
    > chciałbym żeby spełniała warunki:
    > 1) Interesuje mnie głównie gra na indeksach WIG, WIG20.

    (wig20 raczej, wig sobie odpuść skomplikowane technicznie)

    > 2) Potrzebne mi są notowania ciągłe i bez opóźnień w czasie.
    NOL3, bossa

    > 3) Chcę grać na interwałach minutowych, chodzi mi o szybkie składanie
    > bardzo krótkich zleceń (trwających czasem kilka minut).

    i tu mnie zaciekawiłes. Jakiś algorytm HFT ? Jesli tak to poczytaj o tym
    wiecej.
    U nas nie dasz rady.

    > 4) Zlecenia chciałbym składać w pełni automatycznie (np. za pomocą
    > dedykowanego
    > programu komputerowego). Potrzebny jest więc interfejs programistyczny
    > (API) to
    > umożliwiający?

    bezpośredni nie. Pośrednio owszem można sobie taki wyobrazić, ale to juz
    rozmowa programisty z programistą.

    > Część z tych warunków spełnia eMakler z mBanku. Znacie jakieś lepsze
    > alternatywy?
    bossa.pl