  • 11. Data: 2007-01-26 12:15:29
    Temat: Re: pochwale PKO BP - kredyt hipoteczny na urzadzenie mieszkania
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Sprawdź czy w umowie nie masz zapisu o:
    > a) zakazie brania kredytu bez zgody BPH
    > b) konieczności informowania przy "istotnej zmianie Twojej sytuacji"
    >
    > Co prawda w sytuacji jaką opisałeś, to dopóki będziesz raty spłacał to
    > BPH nikt palcem nie kiwnie (bo nie sądzę, żeby im się chciało do BIKu
    > jakieś kontrolne zapytania wysyłać)

    ok dzieki
    cisnienie mi skoczylo
    ale teraz deko opada :)

    PanTalon

  • 12. Data: 2007-01-26 17:42:34
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Ale w pierwotnym poście było:
    > "Jesli mozecie to sprobuijcie tak jak my: wzielismy kredyt na wkonczenia
    > nowego mieszkania obciazajac hipoteka innego (tez sie zdziwiwlismy ze tak
    > mozna) "
    >
    > To by sugerowało, że Twórca wątku miał 2 mieszkania stare i nowe.
    > Hipoteka w BPH jest na nowe, a hipoteka w PKO jest na stare (Dobrze by
    > było, żeby ktoś to skorygował)

    No tak, umięjętność czytania ze zrozumieniem zawiodło. Choć sformułowania
    nie były jasne.

    > KJ
    > PS. Co nie zmienia faktu, że jak się BPH dowie o nowym kredycie to może
    > się zastanawiać nad wypowiedzeniem.

    To raczej nie jest dużym grzechem.

    Darek

  • 13. Data: 2007-01-26 20:57:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-26 08:30, Darek stwierdził, że:

    > Tego pierwszego

    O ile ktoś to zweryfikuje (i o ile umowa zawiera zapis o zakazie
    dodatkowego obciążania KW).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2007-01-26 21:09:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Jan 2007 18:42:34 +0100,
    osoba podpisana: Darek <n...@p...maila.pl>
    napisała:
    [...]
    > No tak, umięjętność czytania ze zrozumieniem zawiodło. Choć sformułowania
    > nie były jasne.

    Fakt. Czytając tego posta miałem wrażenie, że autor był "w stanie
    wskazującym" :)
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 15. Data: 2007-01-26 21:11:38
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > O ile ktoś to zweryfikuje (i o ile umowa zawiera zapis o zakazie
    > dodatkowego obciążania KW).

    A sad czasami nie wyśle zawiadomienia również do banku który ma już wpisaną
    hipotekę?

    Darek

  • 16. Data: 2007-01-26 21:50:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-26 22:11, Darek stwierdził, że:

    > A sad czasami nie wyśle zawiadomienia również do banku który ma już wpisaną
    > hipotekę?

    AFAIK wysyła do stron, czyli właściciela i tego, co się wpisuje.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2007-01-29 11:09:39

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > napisała:
    > [...]
    >>

    > Fakt. Czytając tego posta miałem wrażenie, że autor był "w stanie

    oj tam zaraz w wstanie wskazujacym :))))
    Szczescue mi uderzylo do glowy ze wreszcie kasa doszla :)

    PanTalon