  • 1. Data: 2002-07-05 07:55:44
    Temat: pobrany kredyt z konta (ale nie mój)
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

    Z konta w Millenium odpłynęła kasa (po raz drugi).
    NIE JEST TO MÓJ KREDYT (poprzednio oddali po tygodniu)
    Gdzie można złożyć skargę??
    CEzar

  • 2. Data: 2002-07-05 08:21:26
    Temat: Re: pobrany kredyt z konta (ale nie mój)
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "CEzar" <a...@w...pl> wrote in message
    > Z konta w Millenium odpłynęła kasa (po raz drugi).
    > NIE JEST TO MÓJ KREDYT (poprzednio oddali po tygodniu)
    > Gdzie można złożyć skargę??

    Hmmm ... nie jestem w temacie - ale chyba tam gdzie poprzednio ? :-)

    Nawiasem mowiac - co to za badziewne konto z ktorego moga pobierac bez
    twojej wiedzy pieniadze ?
    Wez se daj z tym siana moze ...

  • 3. Data: 2002-07-05 08:29:24
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Hmmm ... nie jestem w temacie - ale chyba tam gdzie poprzednio ? :-)
    >
    > Nawiasem mowiac - co to za badziewne konto z ktorego moga pobierac bez
    Potrącają kredyt na budowę domu..
    Jak mój to OK. ale ten nie był mój!!
    CEzar

  • 4. Data: 2002-07-05 19:29:41
    Od: c...@i...pl

    On Fri, 5 Jul 2002 10:29:24 +0200, "CEzar" <a...@w...pl> wrote:

    >Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

    >Potrącają kredyt na budowę domu..
    >Jak mój to OK. ale ten nie był mój!!

    Hm... Czy dobrze rozumiem: spłacasz raty kredytu mieszkaniowego w
    Millennium, a od czasu do czasu pobierają Ci ratę kredytu za kogoś
    innego? To ten ktoś inny musi się cieszyć... :)

  • 5. Data: 2002-07-05 22:05:15
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Hm... Czy dobrze rozumiem: spłacasz raty kredytu mieszkaniowego w
    > Millennium, a od czasu do czasu pobierają Ci ratę kredytu za kogoś
    > innego? To ten ktoś inny musi się cieszyć... :)

    Podaj nuerm twojego konta - dam ludkom w moim banku to cię też będą obciążać : )

  • 6. Data: 2002-07-08 06:03:58
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

    Użytkownik <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Hm... Czy dobrze rozumiem: spłacasz raty kredytu mieszkaniowego w
    > Millennium, a od czasu do czasu pobierają Ci ratę kredytu za kogoś
    > innego? To ten ktoś inny musi się cieszyć... :)

    Trafiony!!
    CEzar

  • 7. Data: 2002-07-08 06:05:27
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

    > Podaj nuerm twojego konta - dam ludkom w moim banku to cię też będą
    obciążać : )
    Spryciaż. Też jesteś z Millenium??
    Nie wiesz gdzie moge złożyć skargę.??
    Przez te zabawy straciłem trochę kasy