  • 1. Data: 2002-07-05 08:08:20
    Temat: Karta kredytowa Visa BZWBK i opłaty za nią
    Od: p1w <w...@w...pl>

    W tabeli opłat i prowizji stoi, że pierwsza karta jest bezpłatna jeżeli
    posiada się Konto24 Prestiż. Moje pytanie dotyczy interpretacji słowa
    "pierwsza". Czy chodzi tutaj o pierwszą kartę do tego samego konta, czy
    też o pierwsze wydanie karty a dalej opłaty po 58 zł rocznie. Do tej
    pory byłem przekonany do tej pierwszej interpretacji, aż tu nagle po
    roku używania ściągneli z konta 58 zł. Oczywiście zgłosiłem to w odziałe
    gdzie wyprowadzili mnie z błędu, ale jakoś tak bez przekonania ( sami
    nie wiedzieli ? ).
    Jeżeli chodzi o elektrony to słowo pierwsza w tabeli prowizji oznacza
    napewno pierwszą do tego samego konta, bo druga już po 15 zł.
    Czy ktoś zetknął się z tym problemem, a może w innym oddziale inaczej to
    interpretują ?

    pozdrowienia