  • 1. Data: 2005-04-28 21:41:54
    Temat: płatność przez AF "GROSIK" - niewiarygodne
    Od: "Nijt" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Cholera mnie bierze.
    Czekam na pieniązki które wpłacila mi pewna osoba na konto za pośrednictwem
    Agencji Finansowej "Grosik".
    Wpłaty dokonała w dniu 14.04.2005
    Zgadnijcie kiedy wpłyną na moje konto w mbanku???
    Bo ja nie wiem
    Do dnia dzisiejszego nie widu ni słychu.
    Groza
    Czy tak działają AF w Polsce???
    To jak płacić opłaty np. za telefon czy energię elektryczną.
    Gdzie sie zwrócić o pomoc, do kogo nasakarżyć na tych hosztaplerów.
    Bo chyba tak nie może być.

    Kiedy zdzowniłem z reklamcją na ich usługi po 14 dniach od wpłaty okazało się że
    blankiet wpłaty który początkowo był uzany za prawidłowy okazał się żle
    wypełniony tj. brakowało mojego imienia i nazwiska ale numer konta był i nazwa
    banku. Pani mnie zapewniła że dzisiaj pieniązki znajdą się na moim koncie po
    telefonicznym uzupełnieniu brakujacych danych.
    Efekt finalny: konto świeci pustkami.

    Jaki organ kontroluje takie agencje?
    Jak wyplenić taki robactwo z naszego życia?

  • 2. Data: 2005-04-28 22:18:45
    Temat: Re: płatność przez AF "GROSIK" - niewiarygodne
    Od: "LuK" <l...@u...o2.pl>

    > Jaki organ kontroluje takie agencje?

    zaden ? wolna amerykanka :)

    > Jak wyplenić taki robactwo z naszego życia?

    samo zniknie. Tak samo jak szybko zaczęły powstawać tak samo szybko w
    przyszłości będą znikać.
    Kiedyś pracowałem w pewnej takiej firmie. Jedyn słowem "kiła i mogiła". Maja
    strasznie dziwne metody zarządzania.

    luk

  • 3. Data: 2005-04-28 22:30:42
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Nijt napisał(a):

> [...]
    > Agencji Finansowej "Grosik".
    > Wpłaty dokonała w dniu 14.04.2005
    > Zgadnijcie kiedy wpłyną na moje konto w mbanku???

    Nigdy

    > Bo ja nie wiem
    > Do dnia dzisiejszego nie widu ni słychu.

    Nic dziwnego. Jak się nie ogląda telewizji to się potem należy liczyć z
    problemami. Od ponad miesiąca się trąbi o tego typu agencjach i masowym
    oszukiwaniu klientów. Widocznie Grosik jest następną....

    > Groza
    > Czy tak działają AF w Polsce???

    Tak. Tak właśnie działają

    > To jak płacić opłaty np. za telefon czy energię elektryczną.

    Przelewem z konta jak tysiące innych ludzi

    > Gdzie sie zwrócić o pomoc, do kogo nasakarżyć na tych hosztaplerów.

    Do Prokuratory

    > Bo chyba tak nie może być.

    Nie może :)

    > Jaki organ kontroluje takie agencje?

    Żaden

    > Jak wyplenić taki robactwo z naszego życia?

    Zmienić przepisy

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 4. Data: 2005-04-28 22:34:09
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Nijt napisał(a):

> [...]

    > Do dnia dzisiejszego nie widu ni słychu.

    Nic dziwnego. Jak się nie ogląda telewizji to się potem należy liczyć z
    problemami. Od ponad miesiąca się trąbi o tego typu agencjach i częstym
    oszukiwaniu klientów. Widocznie Grosik jest następną....

    > Groza
    > Czy tak działają AF w Polsce???

    Tak. Tak właśnie działają

> [...]

    Przelewem z konta jak tysiące innych ludzi

    > Gdzie sie zwrócić o pomoc, do kogo nasakarżyć na tych hosztaplerów.

    Nie może :)

  • 5. Data: 2005-04-28 22:36:11
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Nijt napisał(a):

> [...]

    problemami. Od ponad miesiąca się trąbi o tego typu agencjach i częstym
    oszukiwaniu klientów. Widocznie Grosik jest następną....

    Tak. Tak właśnie działają

    > To jak płacić opłaty np. za telefon czy energię elektryczną.

    Przelewem z konta jak tysiące innych ludzi

    > Gdzie sie zwrócić o pomoc, do kogo nasakarżyć na tych hosztaplerów.

    Do Prokuratury

    > Bo chyba tak nie może być.

    Nie może :)

  • 6. Data: 2005-04-28 22:38:09
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 00:30:42 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    napisał:

    > Żaden

    Urząd ds. Agencji Finansowych Ci się marzy? Z delegaturami powiatowymi i
    wojewódzkimi sztabami?

    > Zmienić przepisy

    Kodeks karny, Art.10854ń: Kto, prowadząc Agencję Finansową...

    NIE!!! Złodziei należy wsadzić za złodziejstwo, z istniejących od zawsze
    paragrafów.

    --
    Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 7. Data: 2005-04-28 22:45:16
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk napisał:

    mniejsza o to,
    bo za trzecim razem to już całkiem nudne ;-P

  • 8. Data: 2005-04-29 06:46:35
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    T.Omasz napisał(a):

    > Urząd ds. Agencji Finansowych Ci się marzy? Z delegaturami powiatowymi i
    > wojewódzkimi sztabami?

    Do mnie piszesz? Z kontekstu nie wynika

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 9. Data: 2005-04-29 06:47:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    S.T. napisał(a):

    > Markus Sprungk napisał:
    >
    > mniejsza o to,
    > bo za trzecim razem to już całkiem nudne ;-P

    Poczytaj sobie do poduszki o supersedesie w Usenecie Kolego z Onet Niusy :>

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 10. Data: 2005-04-29 08:44:21
    Od: t...@p...com

    > Poczytaj sobie do poduszki o supersedesie w Usenecie Kolego z Onet Niusy :>

    Heh, właśnie przyszło mi korzystać chwilowo z OnetNiusy... to jest tragedia
    większa od AF typu Grosik.
    Nawet interfejs mBanku przy tym "cudzie" wygląda na coś poważnego ;p