  • From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Subject: Re: płatność przez AF "GROSIK" - niewiarygodne
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 29 Apr 2005 00:30:42 +0200

    Nijt napisał(a):

    > Witam
    > Cholera mnie bierze.
    > Czekam na pieniązki które wpłacila mi pewna osoba na konto za pośrednictwem
    > Agencji Finansowej "Grosik".
    > Wpłaty dokonała w dniu 14.04.2005
    > Zgadnijcie kiedy wpłyną na moje konto w mbanku???

    Nigdy

    > Bo ja nie wiem
    > Do dnia dzisiejszego nie widu ni słychu.

    Nic dziwnego. Jak się nie ogląda telewizji to się potem należy liczyć z
    problemami. Od ponad miesiąca się trąbi o tego typu agencjach i masowym
    oszukiwaniu klientów. Widocznie Grosik jest następną....

    > Groza
    > Czy tak działają AF w Polsce???

    Tak. Tak właśnie działają

    > To jak płacić opłaty np. za telefon czy energię elektryczną.

    Przelewem z konta jak tysiące innych ludzi

    > Gdzie sie zwrócić o pomoc, do kogo nasakarżyć na tych hosztaplerów.

    Do Prokuratory

    > Bo chyba tak nie może być.

    Nie może :)

    > Jaki organ kontroluje takie agencje?

    Żaden

    > Jak wyplenić taki robactwo z naszego życia?

    Zmienić przepisy

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098