  • 1. Data: 2005-02-14 09:24:26
    Temat: plan "KOMFORT"
    Od: "Krzysztof Szm" <l...@v...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów
    Kto z Was słyszał coś na temat planu "KOMFORT" w CITIBANKU.
    Oferta jest atrakcyjna ale mam obawy, że gdzieś mnie chcą wystrychnąć na
    dudka lub wydudkać na strychu

    Krzysztof Szm

  • 2. Data: 2005-02-14 09:32:29
    Temat: Re: plan "KOMFORT"
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 14 Feb 2005 10:24:26 +0100, "Krzysztof Szm"
    <l...@v...pl> wrote:

    >Witam wszystkich grupowiczów
    >Kto z Was słyszał coś na temat planu "KOMFORT" w CITIBANKU.
    >Oferta jest atrakcyjna ale mam obawy, że gdzieś mnie chcą wystrychnąć na
    >dudka lub wydudkać na strychu

    Policz sobie ile odsetki naprawde wyniosą, bo przy tym planie wzór
    'realnej' stopy oprocentowania idzie się kochać (np. musza policzyć
    opłatę za kartę + opłatę za pakiet bezpieczeństwa KK, którey tak czy
    inaczej zapłacisz).
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 3. Data: 2005-02-14 09:50:24
    Od: "Krzysztof Szm" <l...@v...pl>

    W moim wypadku ten plan zaproponowano mi jako alternatywe spłaty zadłużenia
    na karcie wiva sirver gdzie oprocentowanie wynosi ok 3,18 % / m-c. W planie
    komfort zadluzenie rozłożono mi na 2 lata ze stopą procentową 6,9 % /rok
    wiec chyba super ale życie pokaże na ile ta oferta okazała sie atrakcyjna.
    Jeśli natomiast chodzi o opłaty to są analogiczne do obowiązujących przy
    używaniu kart płatniczych citi wiec temat nie istnieje - na szczescie

    Krzysztof Szm

  • 4. Data: 2005-02-14 20:53:35
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szm" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli natomiast chodzi o opłaty to są analogiczne do obowiązujących przy
    > używaniu kart płatniczych citi wiec temat nie istnieje - na szczescie

    Spytaj jakie jest rzeczywiste oprocentowanie. W "specjalnej" ofercie
    dostałem oprocentowanie 9,99%, a małym druczkiem rzeczywiste 19,51%. Tańsza
    jest linia kredytowa.