    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płacenie rachunku na kwot milion złotych kartą
    Date: Thu, 24 Apr 2014 13:19:14 +0200

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w
    Dnia Wed, 23 Apr 2014 08:20:37 +0200, J.F. napisał(a):

    >Bonusy? Orlen rozdaje, owszem, ale za płacenie gotówką. A to taniej
    >na
    >litrze, a to +500 punktów. Już nie pamiętam promocji "karcianych".

    No ale widzisz - Getin ma karte paliwowa, BZwbk mialo 1% zwrotu za
    platnosci karta - najpierw na wszystkie, potem za wybrane sklepy ... w
    tym stacje paliwowe.
    Teraz stacje skreslone ... ale przez pewin czas byly, i ciekaw
    jestem - jakas ogolna polityka banku, czy stacje benzynowe jakies
    wieksze prowizje placily ... a wydawaloby sie ze nie bardzo maja z
    czego ...

    J.