  • 1. Data: 2014-04-21 21:23:22
    Temat: płacenie rachunku na kwot milion złotych kartą
    Od: s...@g...com

    Szanowna grupo może już było ale nie mogę znaleźć.
    Na pewno słyszeliście o klubach go go w których klienci zostawiali po kilkadziesiąt
    tysięcy złotych albo i więcej.
    Pomijam fakt czy można mieć tyle gotówki na rorze.
    Ale czy jest możliwe żebym kartą zapłacił rachunek jakieś poważniejsze kwoty
    powiedzmy powyżej 10000 zł?

  • 2. Data: 2014-04-21 22:00:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Pomijam fakt czy można mieć tyle gotówki na rorze.
    > Ale czy jest możliwe żebym kartą zapłacił rachunek jakieś poważniejsze kwoty

    jeżeli masz odpowiedni limit oraz max kwotę autoryzacji to dlaczego nie?
    pewnie z niektórych banków dzwonią, aby potwierdzić transakcję, ale
    większości to nie interesuje ile i gdzie wydajesz

    ps
    do takich klubów zawsze chodzi się z gotówką!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-04-21 22:06:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 21:23:22 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Pomijam fakt czy można mieć tyle gotówki na rorze.
    A czemu nie?
    > Ale czy jest możliwe żebym kartą zapłacił rachunek jakieś poważniejsze kwoty
    powiedzmy powyżej 10000 zł?

    Powyżej 10000 to telewizor w sklepie można kupić.
    A samochód np?, wycieczkę do egipyu czy inne Turci?

    Jeśli masz kartę debetową i srodki na koncie czy kartę kredytową z odpowiednium
    limitem to płacisz i tyle

  • 4. Data: 2014-04-21 22:49:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

> [...]
    > ale większości to nie interesuje ile i gdzie wydajesz
    >
    > ps
    > do takich klubów zawsze chodzi się z gotówką!

    Jak głosi plotka - tamta karta to była jakas wypasiona służbowa bezl
    imitów.

  • 5. Data: 2014-04-21 22:56:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak głosi plotka - tamta karta to była jakas wypasiona służbowa bezl
    > imitów.

    no to też na byle kogo nie trafiło, "szeregowy" pracownik nawet nie ma
    szansy takiej karty zobaczyć

    ps
    ciekawe czy firma "wrzuci sobie w koszty" czy też pracownik będzie
    musiał to rozliczyć jako prywatne wydatki?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-04-21 23:29:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 13:06:10 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Powyżej 10000 to telewizor w sklepie można kupić.
    > A samochód np?

    Samochod niechetnie. Wszyscy twierdza ze dealer ma mala marze i go
    prowizje od platnosci karta zjedza.

    > wycieczkę do egipyu czy inne Turci?

    Egipt i Turcja sa tanie :-)

    Wycieczke statkiem dookola swiata, luksusowy hotel, przelot w jakies
    egzotyczne strony dla rodziny ...

    P.S. Wroclaw-Singapur LOTem dla 4 osob - 16 tys w klasie economy. A w
    srode 55 tys. A w business ... 13 tys.
    Lufthansa z Drezna moze przekroczyc 20 tys euro ... a wy sie dziwicie
    ze dyrektor ma no-limit :-)

    Ale myslalem o wiekszej egzotyce, np Tahiti.
    http://www.travelplanet.pl/wczasy/oferty/polinezja-f
    rancuska/tahiti/
    a na 2 tygodnie i 4 osoby z wyzywieniem ?

    J.

  • 7. Data: 2014-04-22 00:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

> [...]
    >
    > ps
    > ciekawe czy firma "wrzuci sobie w koszty" czy też pracownik będzie
    > musiał to rozliczyć jako prywatne wydatki?

    Moze odzyskają? W koncu juz ponoc winnych złapali.

  • 8. Data: 2014-04-22 00:14:27
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 21.04.2014 o 23:29 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Samochod niechetnie. Wszyscy twierdza ze dealer ma mala marze i go
    > prowizje od platnosci karta zjedza.

    Urban legend.
    Widziałem transakcję na kwotę powyżej 70000zł za francuza na czterech
    kółkach.
    Klient stwierdził, że albo płaci kartą albo w ogóle.
    Był płacz, ale po szybkich konsultacjach deal ubity.
    Potem był szybki telefon z prośbą o obniżenie prowizji :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 9. Data: 2014-04-22 08:32:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Apr 2014 00:14:27 +0200, Joossef napisał(a):

> [...]
    > Był płacz, ale po szybkich konsultacjach deal ubity.
    > Potem był szybki telefon z prośbą o obniżenie prowizji :)

    Czyli nie taki znow urban legend.

    Do kogo ten telefon ? Polcard czy inny akceptant chyba by tak chetnie
    nie obnizyl, za to importer moglby ..

    J.

  • 10. Data: 2014-04-22 13:43:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a) :
    > Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > Moze odzyskają? W koncu juz ponoc winnych złapali.

    Majątek pewnie przepisany na matkę, żonę czy kochankę.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600