  • 1. Data: 2015-04-15 01:33:32
    Temat: placenie karta w sklepie a dane klienta
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Takie pytanie: czy jak płacę kartą debetową w polskim sklepie,
    to ów sklep dostaje moje dane osobowe? Choćby i samo imię
    oraz nazwisko?

    Nie chodzi mi o płacenie w Internecie, gdzie czasem wymagane
    jest wpisanie różnych danych w osobnym formularzu (dotpay
    i tym podobne) - ale o zwykłą transakcję przez terminal płatniczy
    w jakimś MediaMarkt czy kiosku z gazetami.

  • 2. Data: 2015-04-15 08:58:28
    Temat: Re: placenie karta w sklepie a dane klienta
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ikarek wrote:
> [...]
    > i tym podobne) - ale o zwykłą transakcję przez terminal płatniczy
    > w jakimś MediaMarkt czy kiosku z gazetami.

    ma to co na karcie
    imie nazwisko, nr karty data waznosci
    (czasami ochroniarze maje tez nagrany na monitoringu pin, a kasjerka
    cvv) :)

  • 3. Data: 2015-04-15 10:02:48
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > ma to co na karcie
    > imie nazwisko, nr karty data waznosci
    > (czasami ochroniarze maje tez nagrany na monitoringu pin, a kasjerka cvv)
    > :)

    Dzięki :)