  • 1. Data: 2015-04-15 17:38:29
    Temat: Idea Bank nie zwraca w terminie pieniędzy z lokat.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Już tydzień czekam na zwrot pieniędzy z lokaty. Nie mam konta w
    Idea, więc przelewałem z innego banku. Opłacony pachołek z
    dezinfoliniii tylko trzepie formułkę że na zwrot powinienem czekać 2
    dni.

    Jakby komuś zależało na terminowym powrocie pieniędzy po zakończeniu
    lokaty, to ma teraz powód do zastanowienia się, czy ten pseudobank
    Czarneckiego jest wart choćby krzty zaufania.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 2. Data: 2015-04-15 17:46:12
    Od: b...@o...pl

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 16:38:31 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Już tydzień czekam na zwrot pieniędzy z lokaty. Nie mam konta w
    > Idea, więc przelewałem z innego banku.

    A to ciekawe. Miałem już 30 lokat w Idei (ilość widać po numerze rachunku w
    potwierdzeniu przyjęcia wniosku) zakładanych na tej samej zasadzie i z
    każdej środki wróciły w terminie.
    Tylko raz w Getinie pracownik popełnił błąd i środki poszły w kosmos na 3
    dni, ale po reklamacji zwrócono je z dodatkowymi odsetkami za te 3 dni.
    Natomiast w FM banku pracownica kiedyś samodzielnie przedłużyła mi lokatę
    nieodnawialną i musiałem zrywać.

  • 3. Data: 2015-04-15 19:13:13
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-04-15 o 17:38, Zbynek Ltd. pisze:

    > Już tydzień czekam na zwrot pieniędzy z lokaty.

    To raczej nie jest normalna procedura, może napisz reklamację mailem,
    a jak dostaniesz numer zgłoszenia to przypominaj się telefonicznie.

    Dostałeś informacje o tym co bank zrobił z tymi środkami,
    wiadomo przynajmniej czy nie poszły na inny rachunek?

  • 4. Data: 2015-04-15 20:48:10
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Potwierdzam to, co napisali koledzy przede mną. Miałem w IB już
    dobrze ponad 100 lokat i zawsze wracały w dniu zakończenia
    (poza przypadkami, gdy był to dzień wolny).

  • 5. Data: 2015-04-15 21:55:41
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-04-15 o 17:38, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Już tydzień czekam na zwrot pieniędzy z lokaty. Nie mam konta w Idea,
    > więc przelewałem z innego banku.

    Że tak nieśmiało spytam .... a nie przedłużyły się czasem z "automatu" ?
    bo zakładam że zmodyfikowałeś i podałeś rachunek na który ma iść zwrot ;)

    Pozdro

  • 6. Data: 2015-04-15 23:04:20
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 15.04.2015 o 21:55, Waldek pisze:

    > Że tak nieśmiało spytam .... a nie przedłużyły się czasem z "automatu" ?
    > bo zakładam że zmodyfikowałeś i podałeś rachunek na który ma iść zwrot ;)

    Pewnie tak było. I powiem więcej jestem na 99,999% pewny, że ostatnio
    zaraz po założeniu lokat odklikałem ich odnawialność i podałem nr konta
    do zwrotu a mimo, wszystko i tak lokaty się odnowiły.

    Xenocide

  • 7. Data: 2015-04-15 23:09:30
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 23:04:21 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Pewnie tak było. I powiem więcej jestem na 99,999% pewny, że ostatnio
    > zaraz po założeniu lokat odklikałem ich odnawialność i podałem nr konta
    > do zwrotu a mimo, wszystko i tak lokaty się odnowiły.

    Powiem tak: miałem identyczną sytuację a o podobnych czytałem na tej grupie i innych
    forach/blogach.

    Oczywiście złożyłem reklamację na to, że wyklikane przeze mnie lokaty nieodnawialne w
    magiczny sposób stały się odnawialne. Po kilku dniach dostałem odpowiedź
    telefoniczną, w której zapewniono mnie że dział techniczny zweryfikował moje
    zgłoszenie i że podobno od momentu założenia lokaty status odnawialności nie został
    zmieniony...

    Moim zdaniem robią to z premedytacją i rżną głupa. Niestety nie mam dowodów, chociaż
    następnym razem jak będę zmieniał status odnawialności zrobię print-screena i zapiszę
    źródło strony żeby mieć dowód.

  • 8. Data: 2015-04-16 00:55:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." mglt56$kq1$...@n...news.atman.pl

    > Jakby komuś zależało na terminowym powrocie pieniędzy po zakończeniu lokaty, to ma
    teraz powód do zastanowienia się, czy ten
    > pseudobank Czarneckiego jest wart choćby krzty zaufania.

    Mille nie tylko nie zmienia statusu, ale przypomina o kończącej się lokacie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-04-16 09:00:44
    Od: b...@o...pl

    W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 01:04:10 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Mille nie tylko nie zmienia statusu, ale przypomina o kończącej się lokacie. :)

    Idea też przypomina.
    Po ustawieniu nieodnawialności zawsze pobieram pdf i mam dowód.

  • 10. Data: 2015-04-16 13:15:42
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 17:46:13 UTC+2 użytkownik b...@o...pl napisał:

    > A to ciekawe. Miałem już 30 lokat w Idei (ilość widać po numerze rachunku w
    > potwierdzeniu przyjęcia wniosku) zakładanych na tej samej zasadzie i z
    > każdej środki wróciły w terminie.
    Też mi wracały zawsze, a wychodzi że miałem ok 40tu. Dzięki za info o numerze
    rachunku - nie zwróciłem na to uwagi. I chyba to uwzględnia nawet lokaty
    odnawiane/przedłużane bo jeden wniosek mam z numerem 37 a kolejny z 39 -
    prawdopodobnie w międzyczasie przedłużyłem jedną lokatę.

    Do Zbynka - po zalogowaniu i wybraniu lokat jest gdzieś po prawej opcja Lista lokat
    zakończonych opłaconych - z ostatnich 14 dniu - tam powinno być na jakie konto
    zostały zwrócone. Obstawiam błąd rachunku bądź niezgodność danych odbiorcy (przelewu
    z Idea i danych w banku docelowym).

    Pozdrawiam
    Michał M