  • 21. Data: 2004-08-18 12:30:37
    Temat: Re: placenie KK w ajencjach PKO
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Autor tego watku zaplacil RACHUNKI karta. Zadnej gotowki do reki nie
    dostal
    > (mam nadzieje, bo bym przegral zaklad...;-).

    No i co z tego, że nie dostał do ręki ;-))) ? Z resztą na kwitku z POSa
    powinno byc napisane, czy bezgotówkowa, czy gotówkowa transakcja. Niech się
    autor wątku wypowie.

  • 22. Data: 2004-08-18 12:30:43
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Slawek Kos wrote:
    [..]

    > Nie.
    > Wyplata to co innego.
    > Autor tego watku zaplacil RACHUNKI karta. Zadnej gotowki do reki nie dostal
    > (mam nadzieje, bo bym przegral zaklad...;-).

    Dobra zakład przyjęty.

    Twierdzę, że z punktu widzenia banku była to transakcja gotówkowa. Tyle,
    że owa gotówka "od razu" poszła na opłacenie rachunków. Tak samo jest na
    pocztach.

    KJ

  • 23. Data: 2004-08-18 12:31:27
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dostal
    > (mam nadzieje, bo bym przegral zaklad...;-).

    Przegrasz ;-) na poczice placisz za znaczki, placisz karta i jest to
    traktowane jako wyplata gotowki ;-)

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2004-08-18 12:33:41
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Uzytkownik "dx" <d...@f...com.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie wiem jak w mbanku traktuja wczesniejsza splate,saldo zmienisz ale
    > jak z odsetkami jie wiem; prowizji za wyplate w bankomacie nie ominiesz
    > ( nie ma znaczenia, ze to byl POS). Ogolnie placenie w ajencjach PKO
    > traktowane jest tak jak wyplata z bankomatu, bez prowizji dla wlasnych
    > kart i z prowizja zalezna juz od Twojego banku za wyplate w obcym
    > bankomacie, co przy KK nie ma znaczenia.

    Dokladnie, zreszta TOiP bankow zazwyczaj precyzuja "wyplata w terminalu lub
    bankomacie innego banku"

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2004-08-18 12:36:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Slawek Kos wrote:
    > [..]

    > Dobra zakład przyjęty.

    OK
    dajmy sobie np. tydzien czasu i poprosimy autora watku o wyjasnienie czy
    zaplacil prowizje.

    > Twierdzę, że z punktu widzenia banku była to transakcja gotówkowa. Tyle,
    > że owa gotówka "od razu" poszła na opłacenie rachunków. Tak samo jest na
    > pocztach.

    Na pocztach jest napisane, jak sie traktuje operacje w POSach...
    A PKO BP niedawno reklamowal taka wlasnie mozliwosc oplacania rachunkow w
    agencjach jako darmowa...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 26. Data: 2004-08-18 12:38:28
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    > Jak masz kasę na rachunku w mbanku, to spłac to jeszcze dzisiaj. Nie
    > wpadniesz w ten sposób w odsetki. O kwotę prowizji za wypłatę gotówkową w
    > oddziale banku i tak już jesteś w plecy.

    Z drugiej strony zakladajac, ze te rachunki opiewaly na powiedzmy 1000
    zl to i tak calosc kosztow nie przekroczy 25 zl wiec nie ma co sie
    wieszac i skoro wakacje sa udane to sie cieszyc tym tylko ;-)
    darek

  • 27. Data: 2004-08-18 12:38:28
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > A PKO BP niedawno reklamowal taka wlasnie mozliwosc oplacania rachunkow w
    > agencjach jako darmowa...;-)

    Dla swoich klientow? ;-)

    --
    JaKi

  • 28. Data: 2004-08-18 12:41:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:cfvi71$9v5$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > dostal
    > >
    > Przegrasz ;-) na poczice placisz za znaczki, placisz karta i jest to
    > traktowane jako wyplata gotowki ;-)

    1. Poczta to nie PKO BP ani, tym bardziej, autorytet...;-)
    2. Poczta lojalnie ostrzega o swoim nietypowym podejsciu do kwestii
    transakcji bezgotowkowych.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 29. Data: 2004-08-18 12:43:21
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > 2. Poczta lojalnie ostrzega o swoim nietypowym podejsciu do kwestii
    > transakcji bezgotowkowych.

    1. Poczta ma transakcje gotówkowe ;-)
    2. A banki ostrzegaja w TOiP, że wypłaty w terminalach/bankomatach innych
    banków są objęte prowizją.

    --
    JaKi

  • 30. Data: 2004-08-18 12:49:15
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Glenn" napisał w wiadomości

    > No i co z tego, że nie dostał do ręki ;-))) ? Z resztą na kwitku z POSa
    > powinno byc napisane, czy bezgotówkowa, czy gotówkowa transakcja. Niech
    się
    > autor wątku wypowie.

    procedura placenia byla troche inna niz w sklepie pani podpisywala sie na
    wydruku z terminala i wpsala poczatek numeru karty niala o wiele dluzszy
    wydruk niz w sklepach a swojego wydruku juz niemam jakos niemam w zwyczaju
    tego kolekcjonoac karta robie jakies 20-30 tranzakcji w miesiacu i racze
    place za wieksze zakupy tak wiec pamietam jaka kwota zaco jest